Kάνε το σπίτι σου γυμναστήριο με αντικείμενα που ήδη έχεις

Bάλε τη φαντασία σου να δουλέψει- Κάνε το εμφιαλωμένο νερό...βαράκια

γυμναστική με αντικείμενα που έχεις σπίτι σου

Οι σωματικές ασκήσεις, οποιουδήποτε είδους, είναι πολύ σημαντικές, αν στοχεύεις στο να διατηρήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Μπορεί να είναι κλειστά τα γυμναστήρια αυτή την περίοδο λόγω του κορωνοϊού, αυτό δε σημαίνει όμως, ότι δεν μπορείς να γυμνάσεις τους μυς σου και να διατηρήσεις την κινητικότητά σου όσο είσαι στο σπίτι. Μπορείς μάλιστα να το κάνεις με αντικείμενα που έχεις ήδη στο σπίτι σου!  

Δες μερικά πράγματα που έχεις ήδη στο σπίτι και μπορούν να σε βοηθήσουν να διατηρήσεις τη δύναμη και την ευκινησία σου. 

1. Αλεύρι σε πλαστικές σακούλες για τα Kettlebell

Βάλε σε μια γερή πλαστική σακούλα, μερικά κιλά αλεύρι ή ζάχαρη και δέσε την σφιχτά, ώστε να είναι συμπαγής και να μην κουνιούνται τα πακέτα μέσα της. Μετά, τοποθέτησέ την μέσα σε μια άλλη σακούλα, που να μπορείς να την κρατάς και να την ταλαντεύεις. Έχεις κάνει κάτι σαν kettlebell.

Νηστεύεις; Τι μπορείς να τρως για να μη στερηθείς θρεπτικά συστατικά

2. Πετσέτα μπάνιου ή θαλάσσης

Χρησιμοποίησε κάλτσες που να γλιστράνε, μια πετσέτα ή ακόμα και ένα κομμάτι χαρτόνι για να δουλέψεις τον κορμό σου από θέση σανίδας με mountain climbers, pikes κ.λπ.  

3. Τζιν ή δερμάτινο παντελόνι = ιμάντας TRX

Μπορεί να είναι τζιν ή ένα δερμάτινο παντελόνι ή μπουφάν! Φτάνει να μπορεί να χρησιμεύσει ως ιμάντας TRX. Δέσε το σε σταθερό σημείο του σπιτιού όπως μια κολόνα ή ένα βαρύ έπιπλο. Για να είσαι ασφαλής σιγουρέψου ότι το ύφασμα είναι πολύ γερό και δεμένο καλά και πως το σημείο που διάλεξες είναι πραγματικά σταθερό. 

4. Σκουπόξυλο για την βελτίωση της κινητικότητας των ώμων

Εκτός από μια καλή προπόνηση, εξίσου σημαντικές είναι και οι ασκήσεις που αυξάνουν την κινητικότητα. Κράτα ένα σκουπόξυλο πάνω από το κεφάλι. Έχοντας τα χέρια τεντωμένα και κρατώντας τον κορμό σου σταθερό, φέρε το ξύλο όσο πιο πίσω μπορείς. Επίσης, για να διατηρήσεις τη κινητικότητα ώμων και θώρακα, πέρνα το σκουπόξυλο πίσω από τον αυχένα σου και ακούμπησε στα δύο άκρα τα χέρια σου. Με μικρή απόσταση ανάμεσα στα δύο σου πόδια, ενεργοποιημένους κοιλιακούς και σταθερή λεκάνη, κούνα το πάνω μέρος του σώματός σου δεξιά και αριστερά.  

Θέλεις καλλίγραμμα πόδια και επίπεδη κοιλιά; Αυτές τις ασκήσεις πρέπει να κάνεις

5. Κρεβάτι

Χρησιμοποίησε την άκρη του κρεβατιού ή του καναπέ σου για να ανυψώσεις τα πόδια σου και να κάνεις ασκήσεις για ενδυνάμωση ποδιών/γλουτών, όπως άρσεις λεκάνης, καθίσματα και Bulgarian split squats.

6. Εμφιαλωμένο νερό ως βαράκια

Μπορείς να κάνεις squats κρατώντας ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο νερό σε κάθε χέρι, σαν βαράκι. Μπορείς να κάνεις πάγκο και άλλες ασκήσεις με αλτήρες που ξέρεις από το γυμναστήριο. Κάνε καθίσματα με ένα μπουκάλι του ενός λίτρου σε κάθε χέρι και σήκωσέ τα ψηλά πάνω απ' το κεφάλι σου κάθε φορά που ανεβαίνεις.  

Πέντε ασκήσεις με λάστιχο για όλο το σώμα

7. Μικρό παιδί = μεγαλύτερο βάρος 

Αυτή είναι μια άσκηση όπου χρησιμοποιείς το βάρος του σώματος σου. Πάρε το παιδί σου στην πλάτη! Θα γίνει πιο δύσκολο για σένα και το παιδί θα διασκεδάσει. Μην το παρακάνεις βέβαια. Κινήσου με οδηγό το βάρος που σήκωνες στο γυμναστήριο. Συνήθως παιδιά μέχρι 10 ετών είναι καλοί «παρτενέρ» για καθίσματα.

Επιμέλεια: MylifeTeam

Πηγή:mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top