Θέλεις καλλίγραμμα πόδια και επίπεδη κοιλιά; Αυτές τις ασκήσεις πρέπει να κάνεις

Ακολούθησε κατά γράμμα τις συμβουλές της Μαριλίνας Βακονδίου

Αυτές τις μέρες που είμαστε σε καραντίνα τρως λίγο παραπάνω και τα... «αποτελέσματα» έχουν φανεί στην κοιλιά και τα πόδια σου;

Ακολούθησε κατά γράμμα τις συμβουλές της Μαριλίνας Βακονδίου και απέκτησε κορμί θανατηφόρο.

1η Άσκηση: Προβολές σε box

Κρατάς ευθεία τον κορμό σου, βάζεις την μύτη του παπουτσιού πάνω στο box σε θέση ορθή γωνία (90°).

Κάνεις προβολές και προσπαθείς το γόνατο σου να μην ξεφεύγει από την μύτη του παπουτσιού. Σφίξε καλά την κοιλιά και τον γλουτό σου, για να κρατάς ισορροπία. Την άσκηση την πραγματοποιείς μία για το ένα πόδι και μία για το άλλο, εναλλάξ.

2η Άσκηση : Πλάγιες προβολές σε box

Βάζεις πάλι το πόδι σου πάνω στο box, αλλά αυτή τη φορά πλάγια.Κάνεις πλάγια προβολή, ενεργοποιώντας καλά τους προσαγωγούς και τον γλουτό, ενώ ρίχνεις το βάρος του σώματος σου στην φτέρνα.

Και κρατώντας ισορροπία, φέρνεις το πόδι που έχεις στο box αντίθετα με τον αγκώνα σου για να δουλεύει η κοιλιά σου.

3η Άσκηση: Σανίδα με άλμα

Βάζεις τα χέρια σου πάνω στο box, ακριβώς κάτω από το ύψος των ώμων, με σταθερό το σώμα και σφιχτή την κοιλιά σου.

Κάνεις jump και φέρνεις τα πόδια σου με πλιέ δίπλα από τα χέρια σου. Και αφού πατήσεις σταθερά κάνεις άλμα προς τα πάνω.

Γυμναστείτε με το star.gr και τη Μαριλίνα ΒακονδίουMarilina_Vak (Instagram)

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top