Πέντε ασκήσεις με λάστιχο για όλο το σώμα

Γυμνάζει χέρια, ώμους, πλάτη, γλουτούς

ασκήσεις με λάστιχο

Το λάστιχο γυμναστικής είναι ένα από τα πιο χρήσιμα αξεσουάρ, πέρα από τα βαράκια και τα όργανα γυμναστικής!  Είναι μια εύκολη λύση, μπορείς να γυμναστείς στο σπίτι και να παραμείνεις δυνατός/ή , fit και υγιής.

Φτιάξε μόνος σου έναν σούπερ light χυμό που καταπολεμά τις φλεγμονές

Δες πέντε βασικές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις με ένα λάστιχο

Χέρια: Χρησιμοποίησε ένα ίσιο λάστιχο με δύο λαβές. Στάσου όρθια με τα πόδια ανοιχτά και πάτησε το λάστιχο αφήνοντας παράλληλα τις δύο λαβές ελεύθερες. Με τα χέρια κολλημένα στα πλευρά, μιμήσου την κίνηση στην κλασική άσκηση με αλτήρες.

Στήθος: Θα χρειαστείς ένα σταθερό σημείο ή έναν συναθλούμενο που θα κρατάει το λάστιχο αφήνοντας τις δύο λαβές ελεύθερες. Φέρε τις δύο λαβές στο ύψος του στήθους και πίεσε προς τα εμπρός μέχρι να τεντώσουν πλήρως τα χέρια σου.

Ώμοι: Στάσου όρθια με τα πόδια ανοιχτά και πάτησε το λάστιχο αφήνοντας παράλληλα τις δύο λαβές ελεύθερες. Σήκωσε τα χέρια στο πλάι μέχρι το ύψος των ώμων.

Πλάτη: Το σταθερό σημείο ή ο συναθλούμενος βρίσκεται μπροστά σου και εσύ κρατάς τις δύο λαβές του λάστιχου. Έχοντας τεντώσει πλήρως τα χέρια σου, τραβάς το λάστιχο προς το μέρος σου μέχρι που οι αγκώνες κολλάνε στα πλευρά σου.

Γλουτοί: Χρησιμοποίησε λάστιχο σε σχήμα “8”. Πέρασε τις δύο λαβές του λάστιχου στους αστραγάλους, φέρε το ένα πόδι ένα βήμα μπροστά και έκτεινε το άλλο πόδι προς τα πίσω.

Επιμέλεια: MylifeTeam

Πηγή:mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top