Xαλβάς: Σιμιγδαλένιος, Φαρσάλων ή με ταχίνι;

Τα οφέλη του νηστίσιμου γλυκού

χαλβάς

Ο χαλβάς έχει την τιμητική του την περίοδο της νηστείας και ευτυχώς οι επιλογές που έχει κάποιος είναι πολλές.

Η νηστεία παχαίνει: Μύθοι και αλήθειες

Σιμιγδαλένιος χαλβάς

Ο πιο συνηθισμένος χαλβάς είναι αυτός που φτιάχνεται με σιμιγδάλι. Μία μερίδα χαλβάς βουτύρου έχει 270 θερμίδες ενώ αν είναι αμυγδάλου έχει  355. Το γευστικό γλυκό έχει καλά λιπαρά οξέα, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα ενώ είναι πλούσιος σε ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο.

Αυτές είναι οι υγιεινές τροφές που πιθανώς τρώτε λάθος!

Χαλβάς με ταχίνι

Ένας άλλος χαλβάς που δε λείπει από το τραπέζι μας τις περιόδους της νηστείας είναι ο χαλβάς που φτιάχνεται με ταχίνι γνωστός ως σησαμένιος. Είναι πλούσιος σε ασβέστιο, μαγνήσιο και φώσφορος, έχει όμως περισσότερες θερμίδες. Τα 100 γραμμάρια αποδίδουν 500 θερμίδες. Αυτές βέβαια οι θερμίδες αυξάνονται αν ο χαλβάς έχει επιπλέον κακάο ή ξηρούς καρπούς.

Χαλβάς Φαρσάλων 

Ένας χαλβάς λιγότερο δημοφιλής είναι των Φαρσάλων.  Τα 80 γραμμάρια έχουν  300 θερμίδες. Όμως μπορείς να τον κάνεις πιο light φτιάχνοντάς τον μόνη σου. Παρασκευάζεται από άλευρα καλαμποκιού και φτιάχνεται είτε με λάδι είτε με βούτυρο.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top