Είσαι χορτοφάγος; Νόστιμα πιάτα που μπορείς να φας τις γιορτές

Κάνουν καλό και στον οργανισμό και τον ουρανίσκο

χορτοφάγος-Χριστούγεννα

Η vegetarian διατροφή έχει μπει για τα καλά στη ζωή πολλών ανθρώπων και είναι λάθος κάποιοι να πιστεύουν πως τρέφονται μόνο με χόρτα και λαχανικά.

Η πρωτεΐνη  που βρίσκεται στο κρέας μπορεί να αντικατασταθεί από πολλές νόστιμες τροφές κυρίως από μανιτάρια όπου το ένα φλιτζάνι αποδίδει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μπορεί κάποιος να απολαύσει ένα φρικασέ και να αντικαταστήσει το χοιρινό κρέας με τα μανιτάρια. Και οι θερμίδες που θα πάρει θα είναι λιγότερες. Επίσης μπορεί να ετοιμάσει και μανιτάρια στο φούρνο με διάφορα λαχανικά και μυρωδικά.

Όπως τονίζει στο star.gr η Κλειώ Δημητριάδου που είναι κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, οι επιλογές που έχει ένας χορτοφάγος σε ένα τραπέζι είναι πολλές.

Τραπέζι Χριστουγέννων: Πόσες θερμίδες «κρύβουν» φαγητά, ποτά και γλυκά

Μπορούνε να φάνε σαλάτες, σούπες, χορτόπιτες, κινόα, σπιρουλίνα,  φιστικοβούτυρο, όσπρια, ρύζι,  σόγια, σπόρους chia,  σπανάκι, αρακά, λαχανάκια Βρυξελλών, ζυμαρικά ολικής άλεσης, κολοκυθόσπορος, αμύγδαλα, φιστίκια Αιγίνης, τόφου, βρώμη, φουντούκια, κάσιους, σουσάμι
και πατάτα.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top