Πώς θα χάσουμε τα κιλά των διακοπών

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

Γυναίκα στην παραλία

Οι ημέρες διακοπών φτάνουν στο τέλος τους, καταναλώσαμε πολλά παγωτά, αλκοόλ και χορτάσαμε τις βραδινές εξόδους στις ταβέρνες. Και τώρα τι; 


Πολλές φορές καταφεύγουμε σε εξαντλητικές δίαιτες γιατί έτσι νομίζουμε ότι θα έχουμε γρήγορα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο όμως, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να δημιουργούμε τον λεγόμενο στερητικό σύνδρομο, αφού με τις αυστηρές δίαιτες δεν έχουμε τη δυνατότητα να καταναλώνουμε από όλες τις ομάδες τροφίμων. Αυτό έχει ως συνέπεια να αποβάλλονται από το σώμα μας μόνο υγρά και μυϊκή μάζα και όχι λίπος. Η λύση; Η επιστροφή στην ισορροπημένη διατροφή που ακολουθούσαμε πριν το καλοκαίρι.

Ξεκινήστε τώρα οριοθετώντας νέους στόχους και θα δείτε το δείκτη της ζυγαριάς σας να κατεβαίνει!

1. Μέτρον άριστον η...διατροφή: 


Δεν υπάρχουν τρόφιμα που απαγορεύονται, ούτε τρόφιμα που πρέπει να υπερακαταναλώνονται. Όλα τα τρόφιμα συνεισφέρουν στην κάλυψη των θρεπτικών απαιτήσεων, αρκεί να καταναλώνονται σε κανονικές ποσότητες και στη σωστή συχνότητα.


2. Η καλή μέρα από το πρωινό φαίνεται:


Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας. Ένα σωστό πρωινό πρέπει να συμπεριλαμβάνει υδατάνθρακες (ψωμί, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως), πρωτεΐνες (αυγό, τυρί, γαλοπούλα με ελαιόλαδο) και λιπαρά (μαλακή μαργαρίνη).

3. Συχνότητα γευμάτων:


Όσο πιο συχνά τόσο πιο καλά! Τα μικρά και συχνά γεύματα είναι το μυστικό για μία σωστή διατροφή και οι λόγοι είναι οι εξής:

  •  Πρόσληψη όλων των αναγκαίων θρεπτικών συστατικών σε σταθερά χρονικά διαστήματα.
  • Συνεχής ενεργοποίηση του μεταβολισμού και μειωμένη αποθήκευση λίπους.
  • Σταθεροποίηση των επιπέδων ινσουλίνης & γλυκόζης
  •  Έλεγχος του αισθήματος πείνας και κορεσμού 
  • Αδυνατίστε με πολύ νερό: Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism (2003), η κατανάλωση 500ml νερού μπορεί να προκαλέσει αύξηση του μεταβολισμού κατά 30%. Εκτός από την κατανάλωση νερού,  η υδάτωση του οργανισμού μας μπορεί να επιτευχθεί και μέσω της κατανάλωσης διαφόρων ποτών ή ροφημάτων όπως: χυμοί, γάλα, τσάι, καφές, γιαούρτι, σόδα, αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, σούπες, αλλά και μέσα από αρκετές τροφές, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.

4. Βάλε την άσκηση στη ζωή σου:


 Η άσκηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης προσπάθειας απώλειας βάρους. Αντισταθμίζει την ελάττωση του μεταβολισμού που προκαλείται από μια υποθερμιδική δίαιτα μέσω διατήρησης ή/και αύξησης της μυϊκής μάζας. Ενισχύει την ταχύτερη απώλεια κιλών και λίπους, προσφέρει τόνωση και γράμμωση στα «δύσκολα» σημεία και ενισχύει την καρδιοαναπνευστική υγεία. Το ζήτημα είναι να κρατήσουμε την άσκηση στη ζωή μας. Μπορούμε να ξεκινήσουμε σιγά σιγά. Στην αρχή με μικρούς και ρεαλιστικούς στόχους, όπως είναι τα 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα και να μένουμε πιστοί στην προσπάθεια μας. Όχι μόνο θα χάσουμε κιλά αλλά και θα τα διατηρήσουμε!

Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήστε!! Τα θετικά αποτελέσματα αυτού του νέου τρόπου ζωής θα τα βλέπετε και θα τα νιώθετε καθημερινά τόσο σωματικά όσο και ψυχικά.
 

Ακολουθήστε μας:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top