Κορωνοϊός: Βγήκε από το νοσοκομείο μετά από 75 μέρες ο Λεβέντης

Έμεινε σχεδόν ενάμιση μήνα στη ΜΕΘ

Βασίλης Λεβέντης

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εξιτήριο πήρε σήμερα στις 10.30 από τον Ευαγγελισμό ο Βασίλης Λεβέντης, ο οποίος νοσηλεύτηκε 75 μέρες λόγω κορωνοϊού.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο και, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του νοσοκομείου, η κατάσταση της υγείας του κρίνεται ικανοποιητική.

Ωστόσο, μετά από 2,5 περίπου μήνες στο νοσοκομείο και 47 ημέρες διασωληνωμένος  στη ΜΕΘ έχει χάσει πάνω από 20 κιλά.

Ο κ. Λεβέντης έχει υποκείμενα νοσήματα και δεν είχε εμβολιαστεί.

Βασίλης Λεβέντης: Έχασε 27 κιλά από τον κορωνοϊό!

Σύμφωνα με πληροφορίες, υποβάλλεται ήδη σε φυσικοθεραπείες, ενώ μετά το εξιτήριό του αναμένεται να μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top