Χατζηδάκης: Πειθαρχικός έλεγχος για ακραία ταλαιπωρία πολιτών από τον ΕΦΚΑ

«Οδύσσεια» ασφαλισμένων σε 10 περιπτώσεις  

Κωστής Χατζηδάκης ΕΦΚΑ

Πειθαρχικό έλεγχο για δέκα περιπτώσεις «Οδύσσειας» ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e mail και επιστολές, κ.α. ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης.

«Έφοδος» Χατζηδάκη στον ΕΦΚΑ Αγ.Παρασκευής: Στοίβες φακέλων και απουσίες

Σε δήλωσή του ο κ. Χατζηδάκης επεσήμανε συγκεκριμένα τα εξής:

«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ. 

Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. 

Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».

Χατζηδάκης - Εργασιακό: Η κακιασμένη κριτική της αντιπολίτευσης θα ξεχαστεί

Μεταξύ άλλων οι καταγγελίες που παραπέμπονται για πειθαρχικό έλεγχο αφορούν:

-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails

-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας

-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ

-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού. 

-Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid

- Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων

ΕΦΚΑ: Πώς γίνεται η λήξη της ασφάλισης μη μισθωτών και επαγγελματιών

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top