H νέα απεικόνιση του κορωνοϊού- «Μέσα στη δομή του κρύβεται το αντίδοτο»

ΗΠΑ: Ο Covid-19 «γραπώνεται» στο ανθρώπινο σώμα

Οι Κινέζοι επιστήμονες έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες με την ανάλυση της δομής του κορωνοϊού, διευκολύνοντας έτσι τις επιστημονικές ομάδες που αναζητούν την ελπιδοφόρα θεραπεία.

Αντίστροφη μέτρηση για άρση των μέτρων: Το σχέδιο για κάθε μήνα

Στις εικόνες απεικονίζεται εκ νέου ο θανατηφόρος ιός, σύμφωνα με τους Κινέζους επιστήμονες. Μέσα στη δομή του κρύβεται το αντίδοτο, λένε.

Κορωνοϊός: «Μέχρι τέλος του καλοκαιριού θα έχει βγει το εμβόλιο»

«Μας πήρε 30 ώρες για να εκτυπώσουμε ένα τρισδιάστατο μοντέλο της δομής του κορωνοϊού σε ασθενή. Εστιάζουμε στη μόλυνση των πνευμόνων, συνήθως επηρεάζει το κάτω μέρος των πνευμόνων» εξηγεί επιστήμονας.

ΗΠΑ : Ο κορωνοϊός «γραπώνεται» στο ανθρώπινο σώμα

Στον τριδιάστατο χάρτη απεικονίζεται η πρωτεΐνη-άγκιστρο του ιού, η οποία «γραπώνεται» στα κύτταρα των ασθενών, με περίπου τετραπλάσια ισχύ σε σχέση με εκείνη του προηγούμενου κορωνοϊού που προκάλεσε τη νόσο SARS, το 2002-2003.
«Είναι ένας ιός που θα στοιχειώσει για καιρό το ανθρώπινο είδος μέχρι να έχουμε όλοι ένα εμβόλιο για να μας προστατεύσει» σημείωσε ο δρ. Ντέιβιντ Ναμπάρο.

ΗΠΑ: Το αντίδοτο του κορωνοϊού ίσως «κρύβεται» στο αίμα των ασθενών

«Ο κορωνοϊός μπορεί να προκαλέσει διαρκείς βλάβες»

Οι γιατροί φοβούνται πως ο κορωνοϊός μπορεί να προκαλέσει διαρκείς βλάβες σε όλο το σώμα, μία ανησυχία που είχε αποκαλύψει στο κεντρικό δελτίο του Star ο Έλληνας καθηγητής του ΜΙΤ, Μανώλης Κέλλης.

«Οι άνθρωποι που έχουν ξεπεράσει τον ιό σύμφωνα με μελέτες θα έχουν προβλήματα στους πνεύμονες για όλη τους τη ζωή μετά» είχε πει ο κ.Κέλλης.

Αυστραλία: Αγώνας δρόμου για το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κουίνσλαντ ισχυρίζονται πως έχουν στα σκαριά δύο εμβόλια.
«Τώρα κάνουμε τεστ στα ζώα για να δούμε ότι το εμβόλιο ασφαλές.. 0043 Μόλις στείλαμε στους συνεργάτες μας στην Ολλανδία ένα άλλο  εμβόλιο για προστασία από τον covid» επεσήμανε ο Πολ Γιανγκ, καθηγητής του Πανεπιστημίου του Κουίνσλαντ.

Ο κορωνοϊός είναι δύο φορές πιο μεταδοτικός σύμφωνα με νέα μελέτη

Ο Covid-19 ίσως είναι δύο φορές πιο μεταδοτικός απ΄ ότι πίστευαν μέχρι τώρα οι επιστήμονες σύμφωνα με μελέτη Aμερικανών ερευνητών στη Oυχάν.

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star