Γυναίκα έχασε τη ζωή της από φωτιά στο σπίτι της

Την εντόπισαν οι πυροσβέστες

φωτιά

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια ηλικιωμένη γυναίκα έχασε τη ζωή της από φωτιά στο σπίτι της στο Βέλο της Κορινθίας.

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποιήθηκε για τη φωτιά περίπου στις 19:45 το βράδυ της Τετάρτης και οι πυροσβέστες εντόπισαν στο οίκημα τη γυναίκα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top