Απειλή για βόμβα και στο Υπουργείο Οικονομικών

Έχει παρέλθει ο χρόνος που έδωσε ο άγνωστος τηλεφωνικά για την έκρηξη του μηχανισμού

Απειλή για βόμβα και στο Υπουργείο Οικονομικών

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εκτός από τα Δικαστήρια Πειραιά, έγινε τηλεφώνημα για βόμβα και στο Υπουργείο Οικονομικών, γύρω στις 10:30 το πρωί της Τρίτης.

Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια Πειραιά

Άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση και προειδοποίησε πως έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμό στο υπουργείο Οικονομικών, στην οδό Νίκης. Ο άνδρας έδωσε μόλις 20 λεπτά χρονικό περιθώριο, συνεπώς έχει παρέλθει η ώρα.

Στο σημείο βρίσκονται ήδη άνδρες των ΤΕΕΜ (Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών) προκειμένου να ελέγξουν το κτίριο.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top