Τι πρέπει να γνωρίζετε για την έκδοση ηλεκτρονικών καρτών - Ποια δικαιολογητικά χρειάζεστε

Τα χαρτιά που πρέπει να περιέχει ο φάκελός σας, ώστε να εκδοθεί η ηλεκτρονική σας κάρτα - ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 18:08

To υπουργείο Μεταφορών έλαβε μέτρα, ώστε να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, όσον αφορά στην έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου και, κυρίως, ηλεκτρονικής κάρτας.

Πιο συγκεκριμένα, οι κάτοχοι των σημερινών καρτών πρέπει να υποβάλουν έναν φάκελο με:

1) Μια φωτογραφία τους

2) Φωτοτυπία της υπάρχουσας κάρτας

3) Έγγραφο που αποδεικνύει τον ΑΜΚΑ τους

4) Έναν οκταψήφιο κωδικό, ο οποίος είναι απαραίτητος σε περίπτωση που χαθεί η κάρτα

5) Στον φάκελο θα αναγράφεται το όνομα και η διεύθυνση των κατόχων

Οι φάκελοι υποβάλλονται σε σημεία όπου υπάρχουν τερματικά έκδοσης καρτών. Οι νέες ηλεκτρονικές κάρτες θα εκδίδονται από εργαζόμενους του αναδόχου μαζί με υπαλλήλους του ΟΑΣΑ τη νύχτα. Τέλος, οι φάκελοι θα μεταφέρονται στα ΕΛΤΑ, από τα οποία θα ταχυδρομούνται οι νέες κάρτες στους κατόχους τους.

Στο τραπέζι είναι και το ενδεχόμενο προμήθειας άλλων 30 τερματικών έκδοσης καρτών, σε σταθμούς που υπάρχει μεγάλη προσέλευση κόσμου, για να είναι ταχύτερη η διαδικασία έκδοσης.

Οι παλιές κάρτες που πρέπει να αντικατασταθούν είναι περίπου 300.000.

Μέσα στις επόμενες ημέρες, αναμένεται να ανακοινωθεί τι θα γίνει με τους πολίτες εκείνους που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο ή δωρεάν μετακίνηση.

 

Δείτε ολόκληρο το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ. 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top