ΛΗΞΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ στο μετρό- Τίποτα ύποπτο δεν βρέθηκε σε "Αιγάλεω" κι "Αγία Μαρίνα"

Η κυκλοφορία των συρμών διεξάγεται κανονικά

ΛΗΞΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ στο μετρό- Τίποτα ύποπτο δεν βρέθηκε σε "

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τίποτα ύποπτο δεν βρέθηκε τελικά στους σταθμούς του μετρό «Αγία Μαρίνα» και «Αιγάλεω», στους οποίους νωρίτερα σήμανε συναγερμός.

Άγνωστος, με τηλεφώνημα στην εφημερίδα «Έθνος», προειδοποίησε στις 13:47 ότι στις 15:40 θα εκραγούν δυο βόμβες στους παραπάνω σταθμούς.

Αστυνομικές δυνάμεις έσπευσαν στο σημείο. Ο συναγερμός έληξε και η κυκλοφορία των συρμών διεξάγεται κανονικά.

 



 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top