Καθημερινό φαινόμενο οι βανδαλισμοί στα ΜΜΜ!

«Τρέμει το φυλλοκάρδι» των οδηγών

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε καθημερινό φαινόμενο τείνουν να μετατραπούν οι βανδαλισμοί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Την Πέμπτη, μια ομάδα νεαρών με καλυμμένα τα πρόσωπα, επιτέθηκε σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ στη συμβολή της Λεωφόρου Γαλατσίου με τη Δροσοπούλου.

Οι νεαροί ανήρτησαν μάλιστα το κατόρθωμα τους στο διαδίκτυο, σύμφωνα με την πάγια τακτική των ομάδων αυτών, που από ότι φαίνεται αποζητούν την δημοσιότητα.

Οι οδηγοί φοβούνται και ζητούν την προστασία της αστυνομίας.

Ενδεικτικό είναι πως τον τελευταίο χρόνο έχουν κλαπεί 35 ακυρωτικά μηχανήματα και  έχουν καταστραφεί 19.

4 τρόλεϊ και 2 λεωφορεία έχουν καεί ολοσχερώς, ενώ άλλα 4 λεωφορεία έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές.

Δείτε περισσότερα στο ΒΙΝΤΕΟ του Star

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top