Τι άλλο θα δούμε! Έδεσε το άλογο πίσω από το αυτοκίνητο και το έβγαλε βόλτα στη Θεσσαλονίκη!

ΔΕΙΤΕ το βίντεο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Με ανοιχτό το στόμα έμειναν οι περαστικοί στην περιοχή της Τούμπας, όταν είδαν ένα άλογο να είναι δεμένο πίσω από ένα αυτοκίνητο, το οποίο ήταν εν κινήσει!

Σύμφωνα με το seleo, ένας Θεσσαλονικιός οδηγός έδεσε το άλογο με σχοινί, πίσω από το αυτοκίνητό του, και βγήκε... βόλτα.

Τι άλλο θα δούμε! Έδεσε το άλογο πίσω από το αυτοκίνητο και το έβγαλε βόλτα στη Θεσσαλονίκη!

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top