ΒMW 120: Οδηγούμε ένα μοντέλο που είναι μοναδικό σε αξία και τιμή 

Τα έχει όλα και συμφέρει

ΒMW 120: Οδηγούμε ένα μοντέλο που είναι  μοναδικό σε αξία και τιμή 

Αλήθεια  πόσες φορές έχουμε δει μια premium εταιρεία να ανανεώνει ένα μοντέλο της και να το προσφέρει σε χαμηλότερη τιμή από πριν και μάλιστα με πλουσιότερο εξοπλισμό. «Πολύ σπάνια» είναι η απάντηση. Και όμως οι Βαυαροί έκαναν την ανατροπή και παρουσίασαν την ανανεωμένη, εντός και εκτός, BMW Σειρά 1 σε μια τιμή που σε αφήνει εκπληκτο.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Στα χέρια μας ήρθε για δοκιμή η ΒMW 120 με μία νέα δυναμική σχεδίαση, πλήρως αναθεωρημένη με εκτενώς βελτιωμένη τεχνολογία πλαισίου, η οποία ενισχύει το προφίλ της, ως το πιο σπορ μοντέλο στο περιβάλλον του ανταγωνισμού.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Η ανανεωμένη σπορ εμφάνιση

Οι σχεδιαστές ανανέωσαν εξωτερικά την «μπέμπα» της δοκιμής μας, με πιο εντυπωσιακές τις αλλαγές στο μπροστινό μέρος. Τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led πλέον είναι ψηλότερα. Η μάσκα με την έντονη προς τα εμπρός κλίση βρίσκεται πιο χαμηλά με τα γνωστά «νεφρά» να είναι πλατύτερα και μικρότερα σε ύψος.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Προαιρετικά διατίθενται προσαρμοζόμενοι προβολείς, με αντιθαμβωτική δέσμη μεγάλης σκάλας, λειτουργία φωτισμού στροφής και μπλε ένθετα. Το πακέτο M Sport Package στο μοντέλο της δοκιμής μας, δίνει ακόμη πιο επιθετική εμφάνιση με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Στο πλαινό μέρος υπάρχουν έντονες «ποδιές» ενώ στον πίσω προφυλακτήρα ο διαχύτης έχει εντονότερη σχεδίαση. Μια μεγάλη αεροτομή οροφής, οι κάθετοι ανακλαστήρες ενισχύουν στην εμφάνιση του πίσω μέρους. Τα εντυπωσιακά πίσω φώτα δύο τμημάτων επεκτείνονται στα πλευρικά τμήματα του οχήματος.και...«κόβουν» σε δυο σημεία τον προφυλακτήρα.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Όσον αφορά τις διαστάσεις έχουν αλλάξει ελάχιστα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το μήκος της νέας BMW Σειράς 120 έχει αυξηθεί κατά 42 mm φτάνοντας στα 4.361 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.670 mm. Το πλάτος του οχήματος είναι 1.800 mm και το ύψος έχει αυξηθεί κατά 25 mm στα 1.459 mm.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Το εσωτερικό είναι γεμάτο τεχνολογία.

Περνώντας στην καμπίνα επιβατών αμέσως εντοπίζεις την υψηκλή ποιότητα κατασκευής με τα πολυτελή στοχιεία διάκοσμου και τον επανασχεδιασμένο επιλογέα ταχυτήτων.Το νέο στοιχείο πλέον είναι η κυρτή οθόνη BMW Curved Display, η οποία απαρτίζεται ουσιαστικά από δυο διαφορετικές.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Το ψηφιακό σύστημα απεικόνισης περιλαμβάνει μια οθόνη πληροφοριών, πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη ελέγχου 10,7”. Ο αριθμός των κουμπιών και των χειριστηρίων στο cockpit έχει μειωθεί σημαντικά, χάρη στη  χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Εδώ συναντάμε  προηγμένο λογισμικό βασισμένο στο λειτουργικό BMW Operating System 9.Το Innovation Package περιλαμβάνει το BMW Live Cockpit Professional, με BMW Head-Up Display και Augmented View στην οθόνη ελέγχου, καθώς και το Parking Assistant Plus.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Το Premium Package περιλαμβάνει την επιλογή τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση, Comfort Access, προβολή λογότυπου από τους εξωτερικούς καθρέπτες, αυτόματη ρύθμιση του φωτισμού του εσωτερικού καθρεφτη και προσαρμοζόμενους προβολείς LED. Ο οδηγός έχει διακόπτη στο παχύ δερμάτινο σπορ τιμόνι για φωνητικές εντολές για βασικές λειτουργίες.

ΒMW 120: Οδηγούμε ένα μοντέλο που είναι μοναδικό σε αξία και τιμή 
Εκτός από τα υψηλής ποιότητας συστήματα υποβοήθησης, η διευρυμένη γκάμα του βασικού εξοπλισμού της νέας Σειράς BMW 1 περιλαμβάνει επίσης αυτόματο κλιματισμό, σύστημα συναγερμού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες και το BMW Live Cockpit Plus που περιλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης BMW Maps βασισμένο στο cloud. Τα νέα πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού επιτρέπουν τη στοχευμένη εξατομίκευση.

ΒMW 120: Οδηγούμε ένα μοντέλο που είναι μοναδικό σε αξία και τιμή 
Η γκάμα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, πανοραμική γυάλινη οροφή και ηχοσύστημα Harman Kardon.Ο κλιματισμός στη νέα BMW 120 ελέγχεται επίσης ψηφιακά. Το ανασχεδιασμένο δερμάτινο τιμόνι M, το οποίο αποτελεί μέρος του M Sport Package και διαθέτει paddles αλλαγής ταχυτήτων για χειροκίνητες αλλαγές και μεγαλύτερη συμμεοχή

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Μέσω της κεντρικής οθόνης διαχειρίζεσαι και την διευρυμένη γκάμα συστημάτων ημιαυτόνομης οδήγησης και στάθμευσης σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο στάνταρ εξοπλισμό μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: Driving Assistant με προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, και αυτόματο φρενάρισμα, το σύστημα  Lane Departure Warning, Exit Warning και Traffic Sign Recognition.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Υπάρχει  κάμερα οπισθοπορείας με το  Parking Assistant με Reversing Assistant. Το Parking Assistant Professional διατίθεται επίσης για τις νέες BMW 120 και BMW 120d, επιτρέποντας τον έλεγχο της διαδικασίας στάθμευσης και των ελιγμών μέσω smartphone. Στα εξτρά σε σχέση με την βασική έκδοση περιλαμβάνονται συστήματα όπως: Automatic Speed Limit Assist,  τα Steering and Lane Control Assist και καθοδήγηση διαδρομής όταν χρησιμοποιείται το σύστημα Dtive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Οι χώροι επιβατών είναι πολύ καλοί οι οποίο έχουν στην διάθεση τους ανατομικά δερμάτινα καθίμστα μπροστά με ενσωματωμένα προσκέφαλα και φωτιζόμενο το σήμα«Μ»..Η ρύθμνιση τους γίνεται  ηλεκτρικά ενώ υπάρχει και νήμη για την θέση πού έχετε επιλέξει 

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Στους πίσω επιβάτες ο τρίτος μεσαίος θα χρειαστεί να κάνει παραχωρήσεις λόγω του όγκου του κεντρικού τούνελ μετάδοσης. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 300 λίτρα λόγω της ύπαρξης της μπαταρίας 48V του ήπια υβριδικού συστήματος. Φτάνει στα 1.135 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Όλα τα καλά, στην «καρδιά» του υβριδικού συστήματος

Η «μπέμπα» με την κωδική ονομασία ΒMW 120 έχει κάτω από το καπό τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TwinPower Turbo και όλες τις γνωστές τεχνολογίες της BMW (VALVETRONIC, Double VANOS). Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη on-demand αντλία λαδιού και διπλό (άμεσο και έμμεσο) σύστημα ψεκασμού. Συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt. Οι 156 ίπποι /4700-6500 σ.α.λ. αποδίδονται  από τον βενζινοκινητήρα και οι 20 ίπποι και 55 Nm ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Το σύστημα συμβάλλει τόσο στην αποδοτικότητα όσο και την μείωση των ρύπων.Για την κίνηση φροντίζει ένα 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic διπλού συμπλέκτη.Το μοτέρ αυτό είναι ένα «διαμάντι». Με μέγιστη ισχύ 170 ίππων , το σύστημα κίνησης της νέας BMW 120 προσφέρει επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ./ώρα  σε 7,8 δευτερόλεπτ και τελική ταχύτητα 226 χλμ./ώρα. Για περισσότερη συμμετοχή καταφύγαμε στα paddles πίσω από το τιμόνι.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Εδώ υπάρχει η αποκάλυψη ενός...μυστικού καθώς αν πατήσεις παρατεταμένα  το αριστερό paddle  το αυτοκίνητο μπαίνει αυτόματα σε Sport Mode για 10 δευτερόλεπτα δίνοντας όλη την δύναμη.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Η δυνατότητα προγραμμάτων οδήγησης συνεισφέρουν και στην οικονομία καυσίμου. Στην επιλογή του οικονομικού προφίλ Efficient καταφέραμε να πλησιιάσουμε αρκετά την μέση εργοστασιακή  κατανάλωση των 5,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Ωστόσο επιλέγοντας προφίλ οδήγησης και στην συνέχεια το Sport η μέση κατανανάλωση κυμάνθηκε από 6,5 λίτρα έως τα 7.5 λίτρα τιμές ικανοποιητικές.Το πιο σημαντικό έιναι ότι το μοτέρ δεν ακούγεται παρά τον τρικύλινδρο χαρακτήρα του, χάρη στην προσεγμένη ηχομόνωση. Εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. 

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Οδική συμπεριφορά που φέρνει χαμόγελα. 

Από την θέση οδήγησης η οποία είναι χαμηλή και προσφέρει πολύ καλή πλευρική στήριξη με ενιαία πλάτη-προσκέφαλο,όπως προαναφέραμε , αντιλαμβάνεσαι ότι η BMW 120 είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι πραγματικά να το οδηγείς.Οι αλλαγές εντοπίζονται στις νέες βάσεις στήριξης για τις αντιστρεπτικές δοκούς και στην γωνία κάστερ των μπροστινών τροχών, η οποία  έχει αυξηθεί κατά 20%,

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Το σύστημα διεύθυνσης με το σύστημα Servotronic που μεταβάλλει την υποβοήθηση,δίνει εξαιρετική πληροφόρηση καθώς εκτός από την αίσθηση διαθέτει και ιδανικό βάρος. Ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες σε βοηθά να «μανουβράρεις» στα στενά της πόλης. Όταν αναπτύξεις ταχύυτητα «βαραίνει» δίνοντας περισσότερη πληροφόρηση και παρουσιάζει μεγαλύτερη ευαισθησία στις εντολές που δίνεις.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Με μικρές κινήσεις αλλάζεις κατεύθυνση ενώ στις κλειστές καμπές του δρόμου αντιδρά πιο άμεσα. Επιλέξαμε το πρόγραμμα Sport με την αναρτήσεις (πλήρως ανεξάρτητη, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) να γίνονται πιο σκληρές. Το γκάζι απέκτησε μεγαλύτερη ευαισθησία όπως και η απόκριση στο στάνταρ αυτόματο, 7άρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Βέβαια το πακέτο M Sport με την πιο χαμηλωμένη και προσαρμοζόμενη ανάρτηση “Μ”βάζει την BMW 120 σε ...ράγες , εξασφαλίζοντας κορυφαία ευστάθεια και βελτιστοποιημένη αίσθηση του τιμονιού.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας υπήρχε προαιρετικό M Sport Package με το χαμηλωμένο αμάξωμα έως και 8 χιλιοστά , τις 19άρες ζάντες και το ισδαίτερα αποδτικό και ανθεκτικό σύστημα σπορ φρένων M.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή
Η τιμή που τα «σπάει»
Πάμε τώρα στο θέμα της τιμής. Για την βασική αλλά πλούσια  έκδοση της BMW 120 χρειάζεστε 28.960 ευρώ. Αν την θέλετε με περισσότερα καλούδια υπάρχουν οι εκδόσεις Premium και M Design οι οποίες εκκινούν από τις 30.900 ευρώ. Η έκδοση M Design Advance με τον εξοπλισμό Premium κοστίζει από 31.900 ευρώ.

Test drive ΒMW 120: Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο μοναδικό σε αξία και τιμή

Για την  κορυφαία Μ Sport Advanced οι τιμές ξεκινούν από 32.900 ευρώ. Όμως όπως είπαμε η αρχική τιμή των 28.960 ευρώ κάνει την BMW 120 να παίζει μεγάλη μπάλα στην συγκεκριμένη premium κατηγορία. 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top