Το εργοστάσιο του BMW Group στο Debrecen παίρνει σάρκα και οστά με το υπερσύγχρονο βαφείο να αποτελεί την πρώτη τεχνολογία που τίθεται σε λειτουργία στη νέα τοποθεσία παραγωγής οχημάτων στην Ουγγαρία. Χρησιμοποιώντας διάφορες νέες διαδικασίες και συστήματα, όπως οι τεχνολογίες power-to-heat, Heat Grid και eRTO, η μονάδα στο Debrecen θα ενσωματώνει το πρώτο βαφείο στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του BMW Group που θα λειτουργεί εξ ολοκλήρου χωρίς ορυκτά καύσιμα.
Το νέο εργοστάσιο στο Debrecen, όπου η προ-παραγωγή της Neue Klasse θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους, αποτελεί πρότυπο για όλα τα μελλοντικά εργοστάσια που βασίζονται στις αρχές του BMW iFACTORY.
Το νέο βαφείο στο Debrecen έχει σχεδιαστεί για την βαφή 30 αμαξωμάτων οχημάτων ανά ώρα υιοθετώντας μια πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία βαφής. Η δυναμικότητα αυτή μπορεί να διπλασιαστεί στο μέλλον. Η εγκατάσταση θα τεθεί σε λειτουργιά χρησιμοποιώντας αμαξώματα της BMW X1. Με έκταση 33.000 τετραγωνικών μέτρων, το τριώροφο κτίριο του βαφείου παρέχει άφθονο χώρο για σύγχρονες εργασίες παραγωγής.
Η τεχνολογία power-to-heat είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του βαφείου στο Debrecen χωρίς τη χρήση ορυκτών καυσίμων όπως το φυσικό αέριο. Όλοι οι κλίβανοι και οι λοιπές διαδικασίες που είναι απαραίτητες για τη βαφή θα λειτουργούν εξ ολοκλήρου με ηλεκτρική ενέργεια.
Το project Heat Grid, που στόχο έχει την ενίσχυση της ενεργειακής απόδοσης, υλοποιήθηκε με επιτυχία κατά το στάδιο σχεδιασμού του νέου βαφείου. Η καινοτόμος ιδέα συνδυάζει διάφορα μέτρα για αποτελεσματική ανάκτηση της ενέργειας, επιτρέποντας πρόσθετη εξοικονόμηση έως και 10%.
Όπως σε πολλές άλλες εγκαταστάσεις του BMW Group, το νέο βαφείο στο Debrecen χρησιμοποιεί σύγχρονη, φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία ξηρού διαχωρισμού. Η βαφή που δεν προσκολλάται στο αμάξωμα στη θάλαμο ψεκασμού φιλτράρεται και αναμιγνύεται με σκόνη ασβεστόλιθου, κάτι το οποίο μειώνει σημαντικά την κατανάλωση νερού και επιτρέπει στον θάλαμο ψεκασμού να λειτουργεί με ανακυκλοφορούντα αέρα σε ποσοστό έως και 90%.
Πλήρως αυτοματοποιημένα οχήματα AGV χωρίς οδηγό (Automated Guided Vehicles) μεταφέρουν τα αμαξώματα των αυτοκινήτων εκεί όπου πραγματοποιούνται οι αντίστοιχες εργασίες. Επιπλέον, χρησιμοποιείται μια διαδικασία αυτοματοποιημένης επιθεώρησης επιφανειών (Automated Surface Inspection - AOI), η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τον εντοπισμό ατελειών μετά τη βαφή και τυχόν περιοχών που απαιτούν μετεπεξεργασία
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.