Σε ένα περιβάλλον υψηλών προκλήσεων, το BMW Group αποδεικνύει την υψηλή ανθεκτικότητά του και μπορεί να επιβεβαιώσει τις προβλέψεις του για το σύνολο του έτους, μετά το 1ο εξάμηνο του 2024: Χάρη στην εκτεταμένη γκάμα ελκυστικών προϊόντων, με τις παραδόσεις να κυμαίνονται στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, η εταιρεία πέτυχε περιθώριο EBIT για τον τομέα αυτοκινήτου στο 8,6% (β' τρίμηνο: 8,4%) στο πρώτο εξάμηνο. Εξαιρουμένων των αποσβέσεων από την κατανομή του τιμήματος αγοράς που σχετίζεται με την BBA, το BMW Group σημείωσε περιθώριο EBIT στον τομέα αυτοκινήτου 9,6% (2ο τρίμηνο: 9,4%). Με ένα σταθερά υψηλό επίπεδο επενδύσεων, το BMW Group συνεχίζει επίσης να ενισχύει την καινοτόμο δύναμή του και να βελτιώνει τη μελλοντική γκάμα των μοντέλων του.
Η επιτυχημένη εικόνα των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) και στα μοντέλα BMW και BMW M με υψηλότερες τιμές, τα οποία σημείωσαν διψήφια αύξηση. Οι μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce ανέφεραν αύξηση 24,6% στις παραδόσεις BEV σε 190.614 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η μάρκα BMW βρίσκεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως, με σχεδόν 180.000 παραδόσεις BEV. Συνολικά, η εταιρεία παρέδωσε 1. 213.276 οχήματα προερχόμενα από όλες τις μάρκες του BMW Group το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου, φτάνοντας έτσι στο ίδιο υψηλό επίπεδο με το προηγούμενο έτος (2023: - 0,1%, 2ο τρίμηνο: 618.743 μονάδες, -1,3%).
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.