Traction: Τζίγγερ και Κώστας Στεφανής ξανά μαζί με το πόδι τέρμα στο γκάζι

Δοκιμάζουν το Ford Fiesta Rally 3 και μοιράζονται τις εντυπώσεις τους

Τη δεκαετία του ’90 ήταν το απόλυτο δίδυμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Τζίγγερ και Κώστας Στεφανής έχουν γράψει ιστορία στις διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις και τώρα συναντιούνται ξανά με τον ίδιο ενθουσιασμό να μπουν ξανά σε πλήρη αγωνιστική δράση. 

Δείτε ολόκληρη την εκπομπή Traction

Πριν δύο χρόνια οι δυο τους έκαναν μια επανασύνδεση με τα παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητά τους και τώρα με αφορμή τη νέα αγωνιστική ομάδα που δημιουργεί η Cyclon, η οποία θα βρίσκεται υπό την ομπρέλα του TractioN Rally Team, ο Τζίγγερ, έχοντας στο πλευρό του τον Κώστα Στεφανή, θέλησε να δοκιμάσει στο TractioN το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο της ομάδας, το Ford Fiesta Rally 3.

τζίγγερ 1

«Ξεθάψαμε τις παλιές μας φόρμες, το εντυπωσιακό είναι πως χωράμε ακόμα σε αυτές, και είπαμε να πάρουμε μια γεύση από τη νέα προσπάθεια που ξεκινά η Cyclon, με νέα δεδομένα πια», είπε ο Τζίγγερ στην εκπομπή TractioN. 

Τζιγγερ 2

Traction: Τι λέει ο Τζίγγερ για το Ford Fiesta Rally 3

Ποια είναι λοιπόν η γνώμη του Τζίγγερ για το Ford Fiesta Rally 3;

«Είναι λίγο αργό σχετικά, αλλά είναι πολύ ωραίο για να μάθεις να οδηγείς τετρακίνητο αυτοκίνητο, με καλές αναρτήσεις, καλά φρένα. Έχει λίγο χαμηλότερη ιπποδύναμη από αυτά που είχα συνηθίσει, αλλά είναι ένα πολύ αξιοπρεπές και όμορφο αυτοκίνητο να οδηγείς», απάντησε. 

Τζιγγερ 3

Πρόσθεσε ακόμα πως το Ford Fiesta Rally 3 είναι εύκολο στη διαχείρισή του, με ορισμένες δυσκολίες όταν ο οδηγός πιάνει πολλά χιλιόμετρα, γιατί δεν έχει αρκετή δύναμη να τον κρατήσει στον δρόμο, αν συμβεί κάτι. Όμως είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει να ασχολείται με το ράλι, κάποιον που θέλει να επιστρέψει και να ασχοληθεί σαν χόμπι, αλλά και για όποιον θέλει να τρέξει σε αγώνες. 

«Θα το ευχαριστηθεί και θα κάνει έναν ξεκούραστο και όμορφο αγώνα», είπε ο Τζίγγερ. 

Τζιγγερ 4

Έδωσε επίσης και οδηγίες για το πώς θα πρέπει να οδηγηθεί το Ford Fiesta Rally 3 για να αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του στο έπακρο. 

«Προφανώς δε θα πρέπει ο οδηγός να χάνει χρόνο, χαζολογώντας, αλλά επειδή έχει πολλή ιπποδύναμη, αν βάλουμε την άλλη έκδοση της βενζίνης, οδηγείται εύκολα. Απλά δεν πρέπει ο οδηγός να χάνει χρόνο άσκοπα σε διάφορα κομμάτια», τόνισε. 

Ένα τετρακίνητο άλλωστε Rally 3, όπως εξήγησε ο Τζίγγερ, δίνει τη δυνατότητα σε κάθε οδηγό, οποιουδήποτε επιπέδου, να το ευχαριστηθεί και να μάθει. 

Τζιγγερ 5

«Είναι μια εντελώς νέα γενιά αυτοκινήτων, με άλλα χαρακτηριστικά και κάθε ένα έχει την ομορφιά του. Από τη στιγμή που δεν είναι Group N να σέρνεται και είναι ένα υπέρβαρο αυτοκίνητο και δύσκολο στην οδήγηση, δίνει χαρά στον οδηγό που το οδηγεί. Τώρα κατά πόσον μπορεί να φτάσει στα όριά του, εξαρτάται από τον οδηγό και από την εμπειρία του. Και αυτό και το Rally 2 που οδήγησα την προηγούμενη φορά είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα. Ο οδηγός μπορεί να οδηγεί πιο γρήγορα γιατί έχουν πολύ καλές αναρτήσεις, πολύ καλά φρένα και δεν έχουν κενά. Το Rally 3 θα δώσει στον οδηγό αυτό που αναζητά», εξήγησε. 

Όσο για το αν οι αγώνες ράλι κάνουν πιο προσεκτικούς οδηγούς ο Τζίγγερ απαντά:

«Μεγάλη ιστορία αυτό. Δεν ξέρω… μπορεί. Εμένα σίγουρα πάντως». 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top