Vespa: Η μάρκα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ  

Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σκούτερ και μοτοσυκλετών στην Ευρώπη

Vespa: Η μάρκα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ  

Η μάρκα Vespa, με παγκόσμια αναφορά και αντιληπτή ως σύμβολο τρόπου ζωής, έχει αποτιμηθεί σε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο ευρώ (1.079 εκατομμύρια) με αύξηση αξίας 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμηση (906 εκατομμύρια ευρώ το 2021). 

Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας νέας μελέτης για τη Vespa, την οποία ανέθεσε στην Interbrand ο Όμιλος Piaggio (PIA.MI), ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σκούτερ και μοτοσυκλετών στην Ευρώπη και ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στον κλάδο. Η μελέτη καταδεικνύει την παγκόσμια εμβέλεια της Vespa και όσον αφορά την ιδιαιτερότητα, τη σχεδίαση, τον τρόπο ζωής και την ψυχαγωγία. 

Vespa: Η μάρκα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ  

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες ιδιόκτητες τεχνικές αποτίμησης επωνυμίας, ενσωματώνοντας στη χρηματοοικονομική ανάλυση πρωτογενή και ποσοτικά δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσω μιας παγκόσμιας έρευνας αγοράς, που πραγματοποιήθηκε σε 10 βασικές αγορές αναφοράς για τη Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία). 

Η ανάλυση των 10 παραγόντων που συνθέτουν την ανταγωνιστική δύναμη της μάρκας, οι οποίοι περιλαμβάνονται στη μελέτη της Interbrand, επιβεβαιώνει ότι η Συμπάθεια (Affinity) και η Μοναδικότητα (Distinctiveness) είναι ισχυρά σημεία για τη μάρκα Vespa, αποδεικνύοντας όχι μόνο τη βαθιά εγγύτητα μεταξύ αυτού του εμβλήματος και των πελατών του, αλλά και την ικανότητά του να αναπτύσσει συναισθηματική σύνδεση μαζί τους μέσα από εξαιρετικά διαφοροποιημένες και καινοτόμες δράσεις. 

Vespa: Η μάρκα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ  

Η μάρκα Vespa επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στις ευρωπαϊκές αγορές και αποκτά μεγαλύτερη σημασία στις ΗΠΑ και την Ασία, παρουσιάζοντας ανάπτυξη ιδιαίτερα στην Ινδονησία, όπου ο Όμιλος Piaggio άνοιξε πρόσφατα ένα νέο εργοστάσιο για την τοπική αγορά. 

Ένα άλλο βασικό στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η ιδιαίτερα θετική στιγμή που βιώνει ο Όμιλος Piaggio: το 2022 πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα, φτάνοντας το ιστορικό ορόσημο των 2 δισ. ευρώ σε κύκλο εργασιών, με ανάπτυξη +25% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top