Αυτό είναι το νέο Renault Rafale

Γαλλική φινέτσα και υψηλή τεχνολογία 

Αυτό είναι το νέο Renault Rafale

Το νέο Renault Rafale έκανε επίσημα την εμφάνιση του στο 54ο Paris Air Show, στο αεροδρόμιο Le Bourget, δίπλα στο ιστορικό αεροσκάφος Caudron Rafale, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να τιμήσει το θρυλικό όνομα του.

To Renault Rafale
Με μια άκρως δυναμική σχεδίαση το νέο Renault Rafale «πατάει» στην πλατφόρμα του Renault Group, η CMF-CD με διαστάσεις που σε προιδεάζουν για τους άνετους εσωτερικούς χώρους..

Το εσωτερικό τπου Renault Rafale

Εκτός από τα εντυυπωσιακά εξωτερικά σχεδιαστικά σστοιχεία που βλέπουμε στιος φωτοιγραφίες στο εσωτερικό η υψηλή τεχνολογία κάνει εμφανέστατη την παρουσία της με το ψηφιακό cockpit (OpenR) το οποίο αποτελείται από ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με τις μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης. Υπάρχει φυσικά και η οθόνη αφής με πλήρη συνδεσιμότητα με το κινητό σας τηλέφωνο.Σημειώστε ότι στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται 32 συστήματα. 

Η γυάλινη οροφή Solarbay του Renault Rafale
Στο νέο  Rafale συναντάμε για πρώτη φορά  την μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή Solarbay  με διαστάσεις 1.470 χλστ. Χ 1.117 χλστ.), προιόν εξέλιξης της  Saint-Gobain. Διαθέτει την προηγμένη ι τεχνολογία AmpliSky που σκουραίνει την επιφάνεια που θα επιλ΄'εξετε κρατώντας ιδανική την θερμοκρασία στο εσωτερικό.


Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι με τους  πίσω να έχουν 302 χλστ. απόσταση για τα γόνατα και 880 χλστ. για τον αέρα στα κεφάλια παρά το γεγονός ότι η οροφή είναι κεκλιμένη. Το πορτμπαγκάζ  έχει χωρητικότητα 530 λίτρα.Το μήκος είναι στα 4.710 χλστ. (+20 χλστ. συγκριτικά με το Austral), το πλάτος στα 1.860 χλστ. και το ύψος στα 1.610 χλστ με το  μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.740 χλστ. 

Η σχεδίαση του Renault Rafale
Στην βασική έκδοση του Renault Rafale υπάρχει ένας 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 130 ίππων με 205 Nm ροπής. Συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με τον πρώτο να αποδίδει  70 ίππους και να τροφοδοτείταια απόμια μπαταρία 2 kWh/400V. Ο δεύτερος αποδίδει 34 ίππους και φροντίζει  για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου με τεχνολογία από την F1. Η εταιρεία διατείνεται ότι η μέση κατανάλωση θα είναι 4,7 λίτρα/100 χλμ.με τις εκπομπές CO2 να είναι 105 γρμ./χλμ. και με αυτονομία κίνησης περίπου στα  1.100 χιλιόμετρα.

Θα υπάρχει ακόμη υβριδικό σύνολο E-Tech με απόδοση 200 ίππους και ένα δεύτερο E-Tech 300 ίππων με σύστημα τετρακίνησης. Το Rafale κυκλοφορήσει π΄ρωτα με το μικρόι μοτέρ την άνοιξη του 2024, ενώ οι ισχυρότερες εκδόσεις θα ακολουθήσουν λίγο αργότερα.


Θα υπάρχει εξελιγμένη ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω  με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control Andvanced το οποίο θα προσφέρει εντυπωσιακή ευελιξία. Το προηγμένο σύστημα  Vehicle Motion Control  διαβάζει σε real time τις συνθήκες του οδοστρώματος προσαρμόζοντας ανάλογα ανάλογα την τις αναρτήσεις 
Το νέο Renault Rafale θα λανσαριστεί το 2024.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top