Hyundai IONIQ 5 N: Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Δοκιμές της προηγμένης τετρακίνησης σε μείον 30 βαθμούς Κελσίου

Πότε έρχεται στην Ελλάδα στο Hyundai IONIQ 5 N

Η Hyundai Motor Company αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με τις ακραίες χειμερινές δοκιμές του IONIQ 5 N, του πρώτου υψηλών επιδόσεων, μαζικής παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της μάρκας N στην πίστα δοκιμών της Hyundai Mobis στο Arjeplog της Σουηδίας. 

 

Η πίστα δοκιμών της Hyundai Mobis στο Arjeplog προσφέρει όλα όσα χρειάζεται μια αυτοκινητοβιομηχανία για ολοκληρωμένες χειμερινές δοκιμές, όπως παγωμένες επιφάνειες χαμηλού συντελεστή πρόσφυσης και θερμοκρασίες πολύ κάτω από το μηδέν έως -30°C (-22 °F).

Στο IONIQ 5 N, η Hyundai Motor συνδύασε την Electrified-Global Modular Platform (E-GMP) με τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία του μηχανοκίνητου αθλητισμού για να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τον πήχη για ηλεκτροκίνητες υψηλές επιδόσεις. 

Το IONIQ 5 N θα είναι το πρώτο όχημα παραγωγής της μάρκας N με κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD). Η ιστορία του N’s AWD ξεκίνησε το 2015 μέσω του ανταγωνισμού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Η ικανότητα χάραξης στροφών του IONIQ 5 N ενισχύεται περαιτέρω από το N Drift Optimizer, το οποίο ενσωματώνει την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω, το ποσοστό ροπής, την ακαμψία της ανάρτησης, την δυνατότητα διεύθυνσης και το σύστημα e-LSD (ηλεκτρονικό-περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό) για να δημιουργήσει έναν τρόπο οδήγησης αφιερωμένο στο drifting.

Με το e-LSD ειδικά ρυθμισμένο για το IONIQ 5 N, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου παρακολουθεί την είσοδο από τους αισθητήρες τροχών για να προσδιορίσει με ακρίβεια πότε ένας συγκεκριμένος τροχός χρειάζεται επιπλέον ροπή για να βελτιώσει τη συνολική πρόσφυση του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι το e-LSD βελτιώνει τον χειρισμό κατά τις στροφές και την οδήγηση υψηλής ταχύτητας στην πίστα, καθώς και σε αντίξοες συνθήκες οδήγησης, όπως ο πάγος και το πυκνό χιόνι.  

Επιπλέον, το IONIQ 5 N χρησιμοποιεί N Torque Distribution που είναι βελτιστοποιημένη για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει το επίπεδο ροπής τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top