VW Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG: Δοκιμάζουμε το νέο μοντέλο

Με coupe εμφάνιση που το κάνει να ξεχωρίζει

VW Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG δοκιμή

Η VW το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει «βομβαρδίσει »την αγορά με νέα μοντέλα. Ένα από αυτά είναι και το ολοκαίνουργιο Taigo. Η coupe σχεδίαση απευθύνεται στους οδηγούς που επιζητούν μια πιο σπορ εμφάνιση. Δίπλα στο  T-Cross και γιατί όχι και στο T-Roc οποίο βέβαια είναι μεγαλύτερο .

Το νέο Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG που μας έδωσε η ελληνική αντιπροσωπεία για να δοκιμάσουμε, βασίζεται στην γνωστή πετυχημένη συνταγή της γερμανικής εταιρείας που έχει ως συστατικά, την ποιότητα κατασκευής, τον αποδοτικό κινητήρα, τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και φυσικά το όνομα.


H VW για μια ακόμη φορά «πάτησε» πάνω στην πλατφόρμα MQB A0 του Polo και κατ’ επέκταση  του T-Cross, δίνοντας μεγαλύτερο μήκος και διαφορετική σχεδιασστική ταυτότητα στο αμάξωμα. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το νέο Taigo είναι μεγαλύτερο σε μήκος από το T-Roc (4.266 έναντι 4.251 χιλιοστά) αλλά πιο στενό  από το T-Cross (1.757 έναντι 1.782 χιλιοστά), με το μεταξόνιο να είναι το ίδιο στα 2,55 m.

Μπροστά ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας IQ.LIGHT  που δένουν αρμονικά με την νέα μάσκα Κοιτώντας πάντως το Taigo από το πλάι  σου θυμίζει έντονα το Polo με την διαφορά ότι το Taigo έχει καθαρά την δική του προσωπικότητα.

Η διαφορά ουσιαστικά εμφανίζεται στο πίσω μέρος, με την  έντονη κλίση της οροφής, τους ανασηκωμένους ώμους και το μικρότερο παρµπρίζ. Όμορφα είναι και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία και αυτά όπως και τα μπροστινά ενώνονται μεταξύ τους με LED λωρίδες.

Να σημειώσουμε ότι σε σχέση με τα άλλα δυο μοντέλα της VW στο Taigo  υπάρχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος ενώ παραμένουν τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά τα οποία επενδύονται στην έκδοση Style, με  χρωμιωμένες διακοσμητικές λεπτομέρειες κατά μήκος του προφυλακτήρα Μια coupe σχεδίαση που καλύπτει τις ανάγκες των sportive οδηγών.


Περνώντας στην καμπίνα των επιβατών αντιλαμβάνεσαι αμέσως την άμεση σχεδιαστική επιρροή από το ανανεωμένο Polo. H ποιότητα κατασκευής είναι δεδομένη και ενισχύεται αποό τα μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό.Στα hi tech στοιχεία ανήκουν τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων όσο και η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό.


Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 8 ίντσες σου δίνει την δυνατότητα παραμετροποίησης ενδείξεων και των γραφικών. Στην οθόνη εμφανίζεται πάντα μόνο ένα κυκλικό όργανο, είτε το ταχύμετρο είτε το στροφόμετρο. Στον πίνακα 10,25 ιντσών εμφανίζονται  δύο κυκλικά όργανα με τον χάρτη στη μέση.

Το VW Taigo ως εντελώς νέο μοντέλο διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας σύστημα infotainment το οποίο βασίζεται στην τελευταία έκδοση του λογισμικό MIB3 που συναντάμε στα ηλεκτρικά μοντέλα ID και στο Golf.

Η συνδεσιμότητα είναι πλήρης με τον χειρισμό να είναι εύκολος και με το μενού γνώριμ,.Η  διαφορά σε σχέση με τα μοντέλα που αναφέραμε είναι ότι χρησιμοποιεί το προηγούμενο User Interface . 


Η πληροφόρηση είναι πλουσιότατη με ασύρματη συνδεσιμότητα με Android Auto & Apple CarPlay.Υπάρχουν συνολικά 4 θύρες USB Type-c, Στην έκδοση Style υπάρχουν  χειριστήρια με μπάρες αφής για τη ρύθμιση του αυτόματου κλιματισμού.

Ο οδηγός έχει στην διάθεση του συστήματα υποβοήθησης οδηγού με ημιαυτόνομη οδήγηση,  χάρη στο IQ.DRIVE Travel Assist. Τα συστήματα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων  Front Assist, City Emergency Braking και Lane Assist.Εξοπλιςσμός που δεν βρίσεκις εύκολα σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας.


Τα καθίσματα της έκδοσης της δοκιμής μας  Style έχουν την κωδική ονομασία  Sport Comfort και προσφέρτουν εξαιρετική στήριξη Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι ακόμη και για τους πίσω οι οποίοι έχουν ικανοποιητικό «αέρα» για τα κεφάλια τους παρά την κεκλιμένη οροφή λόγω της coupe σχεδίασης

Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 438 λίτρων, τιμή η οποία ανεβαίνει στα 1.222 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων που διαιρούνται κατά 60-40.Η φ΄όρτωση είναι έυκολη χάρη και στο τετράγωνο σχήμα του.


Στην «καρδιά» του VW Taigo 1.0 TSI  της δοκιμής μας -όπως καταλαβαίνετε από το συνθετικό του ονόματος -υπάρχει ο τρικύλινδρος υπερτροφοδτούμενος βενζινοκινητήρας με 2 ΕΕΚ, άμεσου ψεκασμού ο οποίος αποδίδει 110 ίππους στις 5500 σ,.α.λ..Κινητήρας ο  οποίος είναι «πασπαρτού» στα μοντέλα της εταιρείας. Δοκιμασμένος εμφανίζει την ροπή των 200 Nm στην κλίμακα  2.000 – 3.000 σ.α.λ.

Ο συνδυασμός με το αυτόματο  κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DSG μοιάζει ιδανικός .Κιβώτιο και κινητήρας μοιάζουν να είναι «πλασμένος» ο ένας για το άλλο. Πατάς το γκάζι οι στροφές ανεβαίνουν χωρίς ο θόρυβος του τρικύλιδρου μοτέρ να γίνεται αισθητός, με τις αλλαγές των 7 σχέσεων να γίνονται ομαλά.

Το κιβώτιο ανεβάζει και κατεβάζει στον ιδανικό χρόνο την κάθε σχέση ενώ αν επιθυμείς  πιο γρήγορους ρυθμούς επιλέγεις την λειτουργία Sport και όλα γίνονται πιο άμεσα. Αλλαγές σχέσεων, και πιο γρήγορο ανέβασμα στροφών μέχρι τα «κόκκινα» .

Τα 0-100 έρχονται σε 10,9 δευτερολεπτα με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα  191 χλμ./ώρα.Υπάρχει για περισσότερη συμμετοχή με τις  χειροκίνητες αλλαγές να γίνονται και μέσω των paddles τα οποία βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Η μέση κατανανάλωση με βαρύ το δεξί πόδι ανέβηκε στα 6 λίτρα/100 χλμ. τιμή η οποία μπορεί να πέσει στα 5 λίτρα ανα οδηγήσεις χακαρά και αμυντικά  Εκπομπές CO2 134 γρμ./χλμ.(WLTP)


Στον δρόμο τώρα το νέο VW Taigo έχει την τυπική ασφαλή συμπεριφορά των υπολοίπων μοντέλων της εταιρείας.Η ρύθμιση των αναρτήσεων με  γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω είναι πιο σφιχτή σε σχέση με τα άλλα δυο μοντέλα που αναφέ στην αρχή . έτσι είδαμε ότι με την μικρότερη απόσταση από το έδαφος το Taigo είναι πιο «συμμετοχικό» στην οδήγηση με τις κλίσεις στις στροφές  να είναι μικρότερες

.
Το σύστημα διεύθυνσης έχει πολύ καλή πληροφόρηση ενώ την ίδια στιγμή τα  17 εκατοστά απόστασης από το έδαφος σου επιτρέπουν να κινηθείς με άνεση σε σχετικά καλούς χωματόδρομους. Αν υπερβάλετε και κινηθείτε σε σκληρά και πιο απότομα εδάφη, μπορεί να έχετε... μικροτραυματιμσούς στο κάτω μέρος.

Στον ανοιχτό δρόμο η κίνηση είναι υποδειγματική με τους επιβάτες να καταεβαίνουν ξεκούραστοι ενώ η ποιότητα κύλισης κολουθεί την πεπατημένη της εταιρείας. Τα φρένα αποδείχθηκαν  αποτελεσματικά και ανθεκτικά στην παρατεταμένη χρήση.


Το VW Taigo έχει πετύχει τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε. Με σπορ κουπέ εμφάνιση και με premium εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πιάσει υψηλή θέση στις πωλήσεις. Άλλωστε έχει στην ούγια το σήμα της  VW που εγγυάται για την αξία του. Για να το αποκτήσετε στην έκδοση Style χρειάζεστε 25.800 ευρώ.Οι τιμές πάντως ξεκινούν από τα 23800 ευρώ.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top