Jeep: H αγαπημένη μάρκα των Αμερικανών και όχι μόνο

Τι λένε τα στοιχεία

Jeep μάρκα Αμερική “America’s Most Patriotic Brand”

Σε συνεχή βάση τα τελευταία 20 χρόνια η Jeep κατακτά τη διάκριση, “America’s Most Patriotic Brand”, αποδεικνύοντας πόσο περήφανοι είναι οι Αμερικάνοι για τη μάρκα που από το 1941 δημιούργησε έναν μύθο που την έχει καταστήσει συνώνυμη με τα οχήματα 4x4, την περιπέτεια και την ελευθερία κίνησης σε κάθε έδαφος.


Σήμερα, η Jeep παράλληλα με τη διαχρονική εκτίμηση που απολαμβάνει στις Η.Π.Α. παρουσιάζει ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη και στην Ευρώπη, χάρη στην πλήρη γκάμα SUV, αλλά και το δυναμικό πλάνο εξηλεκτρισμού που χαράσσει στο πλαίσιο και του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, Dare Forward 2030. 


Με πορεία άνω των 80 ετών, η Jeep αποτελεί έναν ισχυρό πρεσβευτή του Αμερικανικού πνεύματος για περιπέτεια, ελευθερία και αυθεντικότητα. Αυτά τα στοιχεία για 20η χρονιά στη σειρά ανέδειξαν τη Jeep ως την “America’s Most Patriotic Brand”, δηλαδή την πλέον πατριωτική μάρκα στις Η.Π.Α. στο πλαίσιο της ετήσιας έρευνας της Brand Keys, 50 Most Patriotic Brands.

Παράλληλα με την ιδιαίτερη εκτίμηση που τρέφει το κοινό για τη μάρκα στις Η.Π.Α., η Jeep απολαμβάνει μια εξαιρετικά δυναμική ανάπτυξη και στην Ευρώπη, όπου χάρη στην πλήρη γκάμα μοντέλων SUV, αλλά και στο εκτεταμένο πρόγραμμα ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης συνεχώς διευρύνει την παρουσία της στην αγορά.

Στο πλαίσιο και του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, Dare Forward 2030, η Jeep ήδη έχει εξηλεκτρίσει στο 100% τη γκάμα των επιβατικών της μοντέλων, με το σύστημα e-Hybrid στα Renegade και Compass και το Plug-in Hybrid 4xe στα Renegade, Compass, Wrangler και νέο Grand Cherokee. Παράλληλα μέσα στη χρονιά θα αποκαλύψει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο. Στόχος είναι μέχρι το 2030, το 100% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη να αφορά σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top