Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Με νέα δυναμική και πλουσιότερο εξοπλισμό

Opel Grandland 1.5 Diesel AT8 δοκιμή

Είχαμε δοκιμάσει στο παρελθόν το Opel Grandland Χ και μας είχε αφήσει θετικές ενττυπώσεις.Τώρα το Χ έχει φύγει από την ονομασία του μοντέλου, με τους σχεδιαστές να επεμβαίνουν για να κάνουν το μοντέλο στην ανανεωμένη γενιά του, πιο όμορφο, πιο σύγχρονο και το κυριότερο πιο τολμηρό σε σχέση με το παρελθόν.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Το κατάφεραν; Η απάντηση είναι «ναι» καθώς έχει τα χαρακτηριστικά της οικογένειας Opel ,με τα υπόλοιπα μέλη δηλαδή το Mokka, το Crossland και το ολοκαίνουργιο Astra.Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα νέα στοιχεία τα οποία στην ουσία επιβεβαιώνουν τον ισχυρισμό μας 

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Το ανανεωμένο Opel Grandland «πατάει» στο πλαίσιο ΕΜΡ2 και ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Οι μεγάλες διαφορές εντοπίζονται στην μάσκα Visor. η οποία είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Άλλωστε η νέα μάσκα αποτελεί την κοινή παράμετρο όλων των των νέων Opel κάνοντας τα αυτοκίνητα της άμεσα αναγνωρίσιμα. Το Οpel Visor αποτελείται από τη μαύρη γυαλιστερή μάσκα και τα εντυπωσιακά νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Στις πιο ακριβές εκδόσεις φέρουν το σύστημα ενεργού φωτισμού intelliLux LED.Μιλάμε για 168 διαφορετικά LED, 84 ανά προβολέα, τα οποία προσαρμόζουν αυτόματα την δέσμη φωτός, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, χωρίς να «τυφλώνουν» τους απέναντι οδηγούς.Το σύνολο συμπληρώνει και ο νέας σχεδίασης προφυλακτήρας.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Στο αμάξωμα ξεχωρίζουν οι έντονες νευρώσεις ενώ στην μέση της πόρτας του χώρου αποσκευών, ακολοουθώντας τη νέα ταυτότητα της εταιρείας, έχει τοποθετηθεί το νέο λογότυπο. Και εδώ ο προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί. Στα συν είναι και τα μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά τα οποία βρίσκονται στο κάτω μέρος ,περιμετρικά του αυτοκινήτου. .

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Υπάρχουν ακόμη νέες ζάντες αλουμινίου, νέοι χρωματισμοί και διχρωμίες όπως υπήρχε στο μοντέλο της δοκιμής μας, αυξάνοντας έτσι τα περιθώρια εξατομίκευσης. Την ίδια στιγμή μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV με διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.477 x 1.856 x 1.609 mm  και μεταξόνιο στα 2675 χιλιοστά.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Για τις αποσκευές σας υπάρχουν διαθέσιμα 514 λίτρα με το πορτπαγκάζ να έχει κανονικό σχήμα και μεγάλο άνοιγμα .τιμή η οποία ανεβαίνει στα 1.652 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. 

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8
Όμως μεγάλες αλλαγές έχουμε στο εσωτερικό.Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από αφρώδη υλικά σε συνδυασμό με γυαλσιμένα μαύρα πλαστικά που δίνουν τον απαραίτητο τόνο πολυτέλειας.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Καθόμαστε στην πανοραμική θέση οδήγησης  με πιστοποίηση από την «Αktion Gesunder Rucken e.V»για ολα τα καθίσμτα που αφορά την σωστή θέση για υγιή πλάτη. Αντιλαμβανόμασε αμέσως την μεγάλη ευρυχωρία που προφέρει το Opel Grandland για πέντε επιβάτες.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Η  τεχνολογία είναι εμφανής με ένα εννιαίο πάνελ το οποίο αποτελείται από δυο οθόνες. Η Opel το ονομάζει Pure Panel και θεωρείται το ψηφιακό «κέντρο ελέγχου».

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Η πρώτη οθόνη είναι διαστάσεων 12 ιντσών με δυνατότητα διαφορεετικών παραμετροποιήσεων η οποία αποτελεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στην δεύτερη οθόνη αφής 10 ιντσών γίνεται ο χειρισμός και η προβολή των  ηλεκτρονικών συστημάτων και των νέων λειτουργιών του infotainment.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Το μενού είναι ιδαίτερα πλούσιο με υπομενού ,γεγονός που σε αναγκάζει να αφιερώσεις χρόνο για να μάθεις να το χειρίζεσαι χωρίς να χρειάζεται  να αποσπάς για ωρα το βλέμμα σου από τον δρόμο. Το καλό είναι ότι η Opel έχει διατηρήσει διακόπτες για διάφορες λειτουργίες μεταξύ των οποίων και ο αυτόματος κλιματισμός. 

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8
Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότερος  ακόμη και χωρίς τα προαιρετικά συστήματα, με  ημιαυτόνομη οδήγηση, Highway Integration Assist. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα Front Collision Warning με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης ,αναγνώριση πεζών, cruise control με περιοριστή ταχύτητας.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8 Υπάρχει προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αναγνώριση κόπωσης οδηγού καθώς και cruise control με περιοριστή ταχύτητας.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8Σε πιο πλούσιες εκδόσεις ενσωματώνεται το σύστημα νυχτερινής όρασης Νight Vision με κάμερα υπερύθρων η οποία ανιχνεύει  ανθρώπους και  ζώα την νύχτα ,σε απόσταση έως και εκατό μέτρα. 

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Η Opel επιμένει στο diesel και καλά κάνει.Στην «καρδιά» του Opel Grandland υπάρχει ο 1.500άρης υπερτροφοτούμενος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 16V, ο οποίος διαθέτει άμεσο ψεκασμό common rail και η απόδοση του είναι 130 ίππους στις /3.750 σ.α.λ. Συνεργάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Aisin που μεταφέρει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.Στην πράξη με το πάτημα του δεξιού πεντάλ το μοτέρ επιταχύνει με γραμμικό και πολιτισμένο τρόπο, με τις ταχύτητες να πέφτουν στον σωστό χρρόνο χωρίς να υπάρχουν «κενά».

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Είναι εντπωσιακό το τράβηγμά του από αρκετά χαμηλά με την ροπή στρέψης των 300 Nm να εμφανίζεται από μόλις 1.750 σ.α.λ. Ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι ότι αρέσκεται ακόμη και στις ψηλές στροφές, με την λειτουργία του να είναι πολιτισμένη παρά τον χαρακτήρα του μοτέρ. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Τα καλά νέα συνεχίζονται και στον τομέα της κατανάλωσης καθώς πετύχαμε με την επιλογή του οικονομικού προγράμματος οδήγησης στο Drive Mode και με αμυντικό τρόπο οδήγησης, να «κάψουμε» 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Στο πρόγραμμα sport, όλα γίνονται πιο άμεσα ενώ για πιο ενεργή συμμετοχή καταφεύγεις στα ασυνήθιστα μικρά paddles στο τιμόνι.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Σε κανονικές συνθήκες, δηλαδή οδηγώντας χωρίς να προσέχουμε την... βαρύτητα στο δεξί πόδι η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Εκπομπές CO2: 136 γρμ.χλμ.(WLTP)  Στον δρόμο τώρα το ανανεωμένο το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8 «πατάει» όπως είπαμε στο ίδο πάτωμα με τα υπόλοιπα μοντέλα του Group PSA.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Το σετάρισμα όμως των αναρτήσεων με την διάταξη γόνατα ΜcPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω έχει ξεχωριστή λογική από αυτή του Peugeot 3008. Το νέο Opel Grandland δείχνει πιο «μαλακό» προσφέρει άνετα ταξίδια,«καταπίνοντας»  τις μεγάλες αποστάσεις σε υψηλές ταχύτητες χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Άλλωστε το επισήμαναν και οι συνεπιβάτες μετά από αρκετές ώρες ταξιδιού.Παρά την πιο μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων και το αυξημένο ύψος οι κλίσεις στις στροφές ήταν περιορισμένες. Το σύστημα διεύθυνσης είχε καλή πληροφόρηση ενώ και το σύστημα πέδησης αποδείχθηκε άμεσο και ανθεκτικό ακόμη και μετά από συνεχή και συνεχόμενα φρεναρίσματα.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος είναι ένα «όπλο» για μετακινήσεις εκτός δρόμου. Έτσι κινηθήκαμε σε βατούς χωματόδρομους ή και σε σκληρές αμμώδεις επιφάνειες χωρίς να ανησυχήσουμε για τυχόν «τραυματισμούς» στο κάτω μέρος . Η έλλειψη βέβαια της τετρακίνησης δεν σου επιτρέπει να περάσεις τα παραπάνω όρια που αναφέραμε.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

Τελικά οι. Γερμανοί και οι Γάλλοι έκαναν εξαιρετική δουλειά και για κάποιον που δεν ήταν αρκετά ενημερωμένος θα μπορούσε να πιστέψει ότι είναι η νέα γενιά ..Το ανανεωμένο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8 είναι ένα εντυπωσιακό σε μέγεθος αλλά και εμφάνιση SUV που παραπέμπει σε πιο πολυτελή κατηγορία. Με τεχνολογία αιχμής ,πλούσιο εξοπλισμό και μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και υπό την «ομπρέλλα» της Stellantis αποτελεί μια σωστή επιλογή για τους οικογενειάρχες.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland 1.5 Diesel AT8

H έκδοση με τον diesel κινητήρα προσφέρει μεγάλη οικονομία και αντοχή στον χρόνο με πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Για να την αποκτήσετετην βασική Business Edition χρειάζεστε 32400 ευρώ. Για την Business Elegance χρειάζεστε 35.500 ευρώ ενώ για την top έκδοση Ultimate η τιμή ανεβαίνει στα 38.500 ευρώ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top