BMW X1: Αυτό είναι το νέο μοντέλο- Η ηλεκτρική έκδοση  

Πότε έρχεται στην Ελλάδα

BMW X1 BMW iX1παρουσίαση άφιξη Ελλάδα

Η γενιά του μοντέλου, η νέα BMW X1 διαθέτει πιο εντυπωσιακή σχεδίαση, ανώτερη ευρυχωρία, προηγμένη ψηφιοποίηση – και, για πρώτη φορά, ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Όταν λανσαριστεί τον Οκτώβριο του 2022, θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο κινητήρων diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, στάνταρ, και η κινητήρια δύναμή τους θα διοχετεύεται στο δρόμο είτε μέσω των εμπρός τροχών, ή μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive, ανάλογα με το μοντέλο. Αυτό το κουαρτέτο εκδόσεων θα ακολουθήσει άμεσα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 καθώς και δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. 


Η νέα BMW X1 προσφέρει επίσης στους επιβάτες της την τελευταίας γενιάς πολυαισθητηριακή εμπειρία οχήματος BMW iDrive με τη μορφή του BMW Live Cockpit Plus (στάνταρ). Βασισμένο στο BMW Operating System 8, περιλαμβάνει την κυρτή οθόνη BMW Curved Display με τα προηγμένα γραφικά και δομή του μενού της, μαζί με τον ευφυή προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant που τώρα έχει αποκτήσει πρόσθετες δεξιότητες.

Η πλήρως ψηφιακή οθόνη είναι ομαδοποιημένη και σχηματίζεται από την οθόνη πληροφοριών 10.25” και την οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 10.7”. Το νέο BMW iDrive στόχο έχει να προσφέρει διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής και φωνής.


Το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, ένα δερμάτινο τιμόνι Sport, ο ευφυής αυτόματος έλεγχος κλιματισμού δύο ζωνών και ένας αισθητήρας βροχής με αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, όλα προσφέρονται στάνταρ στη νέα γενιά της BMW X1, όπως και οι τέσσερις θύρες USB-C, οι δύο πρίζες 12V και ο πολύ μεγαλύτερος αριθμός συστημάτων υποβοήθησης οδηγού συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο


Η BMW iX1 xDrive30 είναι το πρώτο τετρακίνητο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει η μάρκα στην πολυτελή compact κατηγορία. Δύο άριστα συνδυασμένες μονάδες κίνησης στον εμπρός και τον πίσω άξονα αποδίδουν συνολική ισχύ 230 kW/313 hp (υπολογίζοντας την προσωρινή στιγμιαία αύξηση ισχύος), και παράγουν συνολική ροπή 494 Nm. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια σε όλες τις καταστάσεις. Η BMW iX1 xDrive30 ολοκληρώνει το σπριντ 0 - 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα.


Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, περιλαμβάνει επιπρόσθετα την εξαιρετικά αποδοτική τεχνολογία φόρτισης του αυτοκινήτου, συμπερ. του βελτιωμένου λογισμικού φόρτισης που συναντάμε στην BMW i7, και μιας μπαταρίας υψηλής τάσης που τοποθετείται στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, της οποίας η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία 413 – 438 km. (Τα στοιχεία που σχετίζονται με την απόδοση, τις επιδόσεις, την κατανάλωση ενέργειας και την αυτονομία για την BMW iX1 xDrive30 είναι προβλεπόμενες τιμές, βάσει της τρέχουσας κατάστασης εξέλιξης του αυτοκινήτου).


Τα Plug - in υβριδικά μοντέλα με αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, κινητήρες βενζίνης και diesel με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V .Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive χρησιμοποιείται επίσης στις plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW X1, κάτι που μεταφράζεται σε σημαντικά βήματα προς τα εμπρός έναντι της προηγούμενης γενιάς, σε επίπεδο σπορ υπεροχής, αποδοτικότητας και ικανότητας φόρτισης. Επίσης έχει επιτευχθεί σημαντική αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας.


Η νέα BMW X1 θα λανσαριστεί με δυνατότητα επιλογής συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης με μία γκάμα που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο μονάδες diesel από τη νέα αρθρωτή γενιά κινητήρων Efficient Dynamics του BMW Group. Η ήπια υβριδική τεχνολογία δεύτερης γενιάς 48V με ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων, συνεισφέρει στην ενίσχυση τόσο της αποδοτικότητας όσο και της απόδοσης ισχύος στους δύο ισχυρότερους κινητήρες.

Με αυτή την τεχνολογία, η τετρακύλινδρη BMW X1 xDrive23i μπορεί να αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 kW/218 hp (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 150 kW/204 hp και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 14 kW/19 hp). Επίσης, στη γκάμα εκδόσεων που θα διατίθενται στο λανσάρισμα είναι η νέα BMW X1 sDrive18i με την ισχύ ενός τρικύλινδρου κινητήρα 115 kW/156 hp.
Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας diesel συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία στη νέα BMW X1 xDrive23d (για την απόδοση μέγιστης ισχύος 155 kW/211 hp (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με έως 145 kW/197 hp και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 14 kW/19 hp). Ο τετρακύλινδρος κινητήρας diesel στη νέα BMW X1 sDrive18d (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5,5 – 4,9 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 145 – 129 g/km στον κύκλο WLTP, τιμές στον κύκλο NEDC: – ) παράγει 110 kW/150 hp.


Η τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης (near-actuator wheel slip limitation) τοποθετείται στάνταρ στη νέα BMW X1, προς όφελος της πρόσφυσης και της κατευθυντικής ευστάθειας. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης και τα έξτρα αμορτισέρ στον εμπρός άξονα που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους, ανάλογα με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related dampers). Η προαιρετική, προσαρμοζόμενη ανάρτηση M διαθέτει επιλεκτική απόσβεση βάσει της συχνότητας των κραδασμών (frequency-selective damping), σπορ σύστημα διεύθυνσης και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 mm.


Η τεχνολογική πρόοδος που έχει επιτελεστεί στη νέα BMW X1, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο είναι επίσης εμφανής στην πολύ μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, που είναι διαθέσιμα. Τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Cruise Control με λειτουργία πέδησης και το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (front-collision warning system), το οποίο είναι πλέον σε θέση να εντοπίζει επερχόμενα οχήματα όταν στρίβουν αριστερά (σε χώρες όπου τα οχήματα κινούνται στη δεξιά πλευρά) και πεζούς και δικυκλιστές όταν στρίβουν δεξιά. Το Parking Assistant συμπερ. των Reversing Assist Camera και Reversing Assistant αποτελεί επίσης μέρος της γκάμας του στάνταρ εξοπλισμού.


Η λίστα προαιρετικών χαρακτηριστικών περιλαμβάνει εν τω μεταξύ τα Steering & Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Active Navigation, λειτουργία προειδοποίησης εξόδου και BMW Head-Up Display, καθώς και τα Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder και λειτουργίες Remote Theft Recorder. Οι υπάρχουσες λειτουργίες μπορούν να αναβαθμίζονται μέσω της δυνατότητας Remote Software Upgrades, που επίσης επιτρέπει την προσθήκη νέων λειτουργιών (η διαθεσιμότητα εξαρτάται από το hardware που είναι εγκατεστημένο στο όχημα και τις συνθήκες της αγοράς).

Η νέα BMW X1 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg, όπου τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή συναρμολόγησης, για πρώτη φορά.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top