Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 220i Coupe 

Είναι κούκλα, sexy και όποιος... αντέξει

BMW 220i Coupe δοκιμή 

Η BMW ανέκαθεν έβγαζε όμορφα μοντέλα με σπορ παρουσιαστικό, που κάθε άλλο παρά αδιάφορους άφηναν τους υποψηφίους αγοραστές. Η νέα BMW 220i Coupe βγάζει... μάτια με την σχεδίαση της. Μην ξεγελιέστε από τον αριθμό 2 στην ονμασία της καθώς δεν έχει καμμία σχέση με την σειρά. Η «μπέμπα» αρέσει. Αρέσει πολύ μόνο που την κοιτάς, πόσο μάλλον να την οδηγήσεις. Από που να ξεκινήσουμε.

Από την ...μούρη της που μοιάζει έτοιμη να σου χυμήξει. Τα επιθετικά φωτιστικά σώματα δένουν αρμονικά με την «μαζεμένη» μάσκα με τα νεφρά  που δεν έχει πλέον γρίλλιες αλλά πτερύγια τα οποία ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τυον αέρα.και τον δυναμικό προφυλακτήρα με τις γωνιώδεις ακμές.  


Συνεχίζοντας προς τα πίσω, με την ματιά μας να ταξιδεύει στο πλάι με τους τονισμένους θόλους φτερών που παραπέμπουν σε...καπούλια καθαρόαιμου αλόγου. Η coupe εμφάνιση είναι ορατή με την χαμηλωμένη καμπυλωτή οροφή αλλά και με την έλλειψη πλαισίων στα.παράθυρα.

Στο πίσω μέρος της BMW 220i Coupe ξεχωρίίζει η ενσωματωμένη αεροτομή  ο δυναμικός προφυλακτήρας που ακολουθεί την σχεδιαστική ταυτότητα του μπροστινού αλλά και οι δυο εξατμίσεις που σου επιβεβαιώνουν ότι εδώ  υπάρχουν...δυνατότητες. Η επιβεβαίωση για όλα αυτά  ήρθε από την κραυγή θαυμασμού ενός πιτσιρικά: «κύριε τι αυτοκινητάρα είναι αυτή!» 

Η νέα BMW 2 Coupe όπως είπαμε δεν έχει καμμία σχέση με την σειρά 2 αλλά μοιράζεται πολλά στοιχεία με την σειρά 4. Αρχικά να πούμε ότι έχει μοιραστεί όλο το μηχανολογικό υπόβαθρο και το πλαίσο με διαφορετικές βέβαια εξωτερικές διαστάσεις. Έτσι το μήκος είναι 4.537 το πλάτος  1.838 και το ύψος  1.390 mm με το μεταξόνιο στα 2.741 mm. 


Περνώντας στο εντυπωσιακό εσωτερικό με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής  βλέπεις από την πρώτη στιγμή ότι και σε αυτό το μοντέλο έχει ακολουθηθεί η σχεδιαστική ταύτότητα της εταιρείας , όπου επικρατεί η οδηγοκεντρική διάταξη του του cockpit.

Η τεχνολογία κάνει εμφανέστατη την παρουσία της με το BMW Live Cockpit το οποίο διαθέτει δύο οθόνες με την μια που βρίσκεται μπροστά στον οδηγό να διαθέτει διαγώνιο 12,3 ιντσών .

Με την  κεντρική οθόνη  10,25 ιντσών ελέγχεις όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου βάση του περιστροφικού διακόπτη στην βάση της κονσόλας.

Η περιμετρική κάμερα οπισθοπορείας διευκολύνει αφάνταστα το παρκάρισμα με γραφικά που προδιορίζουν την απόσταση. Από πλευράς συστημάτων  ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης υπάρχει ένας ατελείωτος κατάλογος. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται τα Speed Limit Assist, Park Distance Control, Reversing Assistant, Reversing Assist Camera, Surround View και Remote 3D View: Front-collision warning, Speed Limit Info, Lane Departure Warning και Cruise Contro l ,Driving Assistant νε Lane Change Warning, Rear Collision Prevention και Rear Crossing Traffic Warning, Active Cruise Control .

Αρκεί να πατήσεις το μικρό φωτιζόμενο κουμπάκι για να ενεργοποιηθεί ο...κύκλος ασφαλείας. Όσο για τους  χώρους επιβατών είναι αυτοί οι οποίοι αντιστοιχούν σε μια σπορ κατασκευή.

Είναι σαφώς πιο βελτιωμένοι από  πριν ειδικά για τους πίσω επιβάτες οι οποίοι και αυτοί έχουν το προνόμιο να κάθονται στα μπάκετ δερμάτινα καθίσματα. Για τις αποσκευές τους υπάρχουν διαθέσιμα στο πορτμπαγκάζ με το χαμηλό κατώφλι, 390 λίτρα.


Όμως όταν έχεις στα χέρια σου  ένα τέτοιο...εργαλείο, με σέξυ εμφάνιση που τονίζεται  µε το  πακέτο M Performance είναι λογικό να θέλεις να το δοκιμάσεις. Κάθεσαι στην χαμηλή σπορ θέση οδήγησης. Γίνεσαι ένα με το αυτοκίνητο καθώς βλέπεις ότι όλα βρίσκονται στην σωστή απόσταση. Τιμόνι, πεντάλ και επιλογέας. Τα προγράμματα οδήγησης είναι στην διάθεση σου αν θέλεις να κινηθείς οικονομικά ή άνετα ή να δοκιμάσεις τα σπορ όρια της. Στο κάθε πρόγραμμα ο χρωματισμός του πίνακα οργάνων αλλάζει ανάλογα. 


Κάθεσαι σην χαμηλή θέση οδήγησης. Το κάθισμα με τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις  σε αγκαλιάζει. Νοιώθεις ότι κάθεσαι πολύ κοντά στον πίσω άξονα ενώ ο συνδυασμός με το μακρύ καπό σε γυρίζουν στην εποχή των καθαρόαιμων σπορ μοντέλων. Πατάς το νικελένιο μπουτόν εκκίνησης και ξεκινάς στο σπορ  πρόγραμα επιλέγοντας το D με τον κομψότατο επιλογέα ταχυτήτων.

Έχεις στην διάθεση σου 8 σχέσεις στο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic. Οι αλλαγές με το βαθύ πάτημα του γκαζιού γίνονται άμεσα χωρίς «κρεμάσματα» αναδεικνύοντας τις αρετές του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου  μοτέρ με τους 184 ίππους στις  5.000-6.500 σ.α.λ.

Το πρόγραμμα “Sport” κάνει ακόμη πιο ...άγρια την κατάσταση με την ροπή των 300 Nm να εμφανίζεται στην κλίμακα  1.350-4.000 σ.α.λ. Επιπλέον έχεις και τα ...«αυτάκια» να χαΐδέψεις πίσω από το τιμόνι για τις χειροκίνητες αλλαγές  ταχυτήτων για πιο ενεργή συμμετοχή. Στην πράξη έχεις την απαραίτητη δύναμη για να παίξεις με την ουρά, λόγω πίσω κίνησης.


Το μηχανικό σύνολο είναι μεταξένιο στην λειτουργία, ελαστικό, άμεσο στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και επιπλέον έχει αυτόν τον σπορ ήχο όταν αρχίζεις και... μεταφέρεις την βελόνα του στροφόμετρου στα...«κόκκινα». Τα  0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε  7,5 δευτερόλεπτα με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 237 χλμ./ώρα. Τιμές ικανοποιητικότατες .Tόσο ο ήχος όσο και ο τρόπος που ανεβαίνουν οι στροφές  κυριολεκτικά σε ενθουσιάζουν. Βλέπεις ότι η μπέμπα δεν έχει μόνο εμφάνιση αλλά και άλλα προσόντα που αναδεικνύονται στον δρόμο.

Όμως όλα αυτά συμβαδίζουν με το εξαιρετικό άκαμπτο πλαίσιο CLAR , το στήσιμο του αυτοκινήτου και την ιδανική ρύθμιση των αναρτήσεων. Κρατάς στα χέρια σου  ένα κορυφαίο σε αίσθηση τιμόνι με ιδανικό βάρος το οποίο  σου δίνει εξαιρετική πληροφόρηση για την θέση των τροχών που έχουν διστάσεις 225/45/18 μπροοστά και 225/4018 πίσω


Η κίνηση στους επαρχιακούς κλειστούς δρόμους γίνεται με μειωμένες κλίσεις στις στροφές και με...φαρδύ πάτημα έτσι όπως το αισθάνεσαι μέσα από το πιλοτήριο. Αμέσως γίνεσαι ένα με το αυτοκίνητο.Η αίσθηση κατανομής βάρους κατά 50:50 έτσι όπως μας έχουν συνηθίσει οι...μπέμπες  αλλά και η  εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο μοτέρ , τις αναρτήσεις με γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και σε τμήματα μέρη του αμαξώματος, δίνουν ένα ιδανικό βάρος γύρω στα 1.565 κιλά. Ανεβάζεις ρυθμούς και η  νέα BMW 220i Coupe ακολουθεί πιστά τις εντολές σου.

Σου επιτρέπει να «παίξεις» λίγο με την ουρά της μέχρι να αισθανθεί ότι το παρακάνεις. Τότε τα ηλεκτρονικά συστήματα επεμβαίνουν και σου λένε να σταματήσεις τα...κόλπα σου γιατί το παράκανες. Όσο για τα φρένα ανταποκρίθηκαν άμεσα σε δύσκολές καταστάσεις και αποδείχθηκαν ακούραστα σε συνεχή χρήση. Στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει σαν βέλος με χαρακτηριστική σταθερότητα κοντά στην τελική ταχύτητα.

Πάμε τώρα στην κατανάλωση. Με την .«ανήσυχη» οδήγηση ;ή για να ακριβολογούμε με το γκάζι στο πάτωμα, η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 8,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα . Επιλέγοντας το οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης καταφέραμε να την κατεβάσουμε στα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Τιμή ικανοποιητικότατη για τον κυβισμό και τον χαρακτήρα της BMW  220i Coupe.Εκπομπές ρύπων CO2 στα 144 γρμ./χλμ.


Τελικά η νέα BMW  220i Coupe είναι αυτό ακριβώς που επιζητάς από ένα σπορ μοντέλο. Εντυπωσιακή εμφάνιση, ιδανική θέση οδήγησης, πλούσια συστήματα υποβοήθησης, ιδανικά πατήματα σε υψηλές ταχύτητεςγια να διορθώνουν άμεσα τις υπερβολές σου.

Τεχνολογία αιχμής και συνδεσιμότητα και φυσικά ένα όνομα με κύρος για τον ιδιοκτήτη του.Τι ΄λαλλο να ζητήσεις. Πόσα θέλεις για να αποκτήσεις την BMW  220i Coupe που φτιάχνει την διάθεση σε οδηγό επιβάτες αλλά και...περαστικούς;;

Η τιμή είναι στα 42.300 ευρώ για την βασική έκδοση. Για την έκδοση Advantage χρειάζεσαι 44.348 ευρώ ενώ για την έκδοση µε το αισθητικό πακέτο M Performance ανεβαίνει στα 49870 ευρώ.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top