Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD

Σκληροτράχηλος αγωνιστής με αξία

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD

Ssanyuong τέλος. Καλώς ήρθες KGM με τα νέα σου μοντέλα και τις ελκυστικές τιμές. Η Νικ. Ι   Θεοχαράκης έφερε την Κορεατική μάρκα στην Ελλάδα και μας έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε άλλο ένα μοντέλο της, το KGM Korando Auto 4WD.  Ένα τετρακίνητο off road μοντέλο, μια κατασκευή η οποία εγγυάται μακροζωία και αντοχή στις καταπονήσεις.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD

Ακολουθώντας την πετυχημένη Κορεάτικη συνταγή «value for money», το νέο Korando δείχνει ότι είναι έτοιμο να μπει σε μια κατηγορία όπου οι ανταγωνιστές είναι άξιοι αλλά σαφώς ακριβότεροι.Το KGM Korando στην τέταρτη γενιά του έχει εξελιχθεί και έχει αποκτήσει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ακολουθώντας τις νέες προδιαγραφές ασφαλείας.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 
Όσον αφορά την εμφάνιση, το Korando χωρίς ακρότητες τραβάει τα βλέμματα στο πέρασμα του. Δεν προκαλεί και καλά κάνει καθώς οι άνθρωποι της KGM σκέφτηκαν πιο Ευρωπαικά και απέφυγαν σχεδιαστικές λύσεις που ίσως να προκαλούσαν αρνητικές εντυπώσεις.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Μπροστά υπάρχουν φωτιστικά σώματα αλογόνου που ενώνονται μεταξύ τους με μια ανάγλυφη μάσκα στην οποία δεσπόζει το σήμα αετού της SsangYong. Στο πλαινό μέρος επικρατούν απλές ανάγλυφες γραμμές και ακμές, με φουσκωμένους θόλους στο πίσω μέρος, οι οποίοι προσδίδουν  μια πιο δυναμική εικόνα.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

 Η σχεδίαση της πίσω κολόνας δίνει την οφθαλμαπάτη της αιωρούμενης οροφής. Στο πίσω μέρος με το ελαφρά κυρτό τζάμι,με την διακριτική αεροτομή, ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που δένουν μεταξύ τους με μια ασημί λωρίδα όπου αναγράφεται το όνομα του αυτοκινήτου. Οι προφυλακτήρες είναι πιο ογκώδεις, με ένθετα τα οποία μαζί με τα πλαινά προστατευτικά του αμξώματος, χαρακτηρίζουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες του. Όμορφη λεπτομέρεια είναι και οι πλακέ απολήξεις της εξάτμισης.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Την συνολική εικόνα συμπληρώνουν και οι αλουμινένιες 17 ιντσών διαστάσεων 225/60 ενώ υπάρχει και η προαιρετική επιλογή με τις αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών με τα χαμηλότερου προφίλ ελαστικά. Η έκδοση της δοκιμής μας είχε 18άρες ζάντες αλουμινίου με σχέδιο diamond cut. Οι διαστάσεις σε προιδεάζουν για την ευρυχωρία του εσωτερικού, με το μήκος να είναι στα 4.450 mm, το πλάτος 1.870 mm, το ύψος  1.620 mm, την ώρα που το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.675 mm. 

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Περνώντας στο εσωτερικό βλέπεις  ότι η σχεδίαση του ταμπλό είναι κλασική. Τα πλαστικά είναι προσεγμένα όπως και η συναρμογή τους ενώ στον τομέα της τεχνολογίας ξεχωρίζουν οι δυο οθόνες. Η μια αφορά τον πίνακα οργάνων διαστάσεων 12,3 ιντσών με τις πολλές παραμετροποιήσεις.  

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Η δεύτερη στην μέση του ταμπλό έχει διαστάσεις 9 ίντσες και αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Μας άρεσε η επιλογή φυσικών κουμπιών για τον κλιματισμό ενώ υπάρχει ενσύρματη συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Στη βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχει ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, ο περιστροφικός διακόπτης προγραμμάτων οδήγησης, ο διακόπτης συστήματος  κατωφέρειας σε γλιστερά εδάφη και το μπουτόν που απενεργοποιεί το start/stop.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Υπάρχουν διαθέσιμα εκτός από την κάμερα οπισθοπορείας και πλούσια συστήματα υποβοήθησης τα οποία κάνουν πιο εύκολη και ασφαλή την ζωή του οδηγού και επιβατών.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Μιλάμε για συστήματα υποβοήθησης όπως είναι μεταξύ άλλων: το αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση εμποδίων, υποβοήθηση κατάβασης, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων, έξυπνο σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας και σύστημα ειδοποίησης προσοχής οδηγού.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Πάμε τώρα στους εσωτερικούς χώρους για τους οποίους ξεχωρίζει το Korando, το οποίο άλλωστε είναι ένα οικογενειακό SUV. H άνεση είναι μεγάλη και για τους πίσω επιβάτες οι οποίοι ακόμη και αν είναι ψηλοί θα βολευτούν. Υπάρχει άνετος χώρος για τα γόνατα τους  αλλά και  για τα κεφάλια τους τα οποία έχουν «αέρα» από την οροφή.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Το γεγονός ότι τα πίσω καθίσματα είναι φαρδιά στα 1,41 μέτρα αυτό σημαίνει πως τρεις επιβάτες ακόμη και αν είναι ευτραφείς δεν θα στριμωχτούν. Επιπλέον οι δερμάτινες επνδύσεις ανεβάζουν επίπεδα πολυτέλειας. 

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Όσο για τον χώρο αποσκευών έχει διαθέσιμα 551 λίτρα, τιμή η οποία ανεβαίνει στα 1248 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων .Το διπλό πάτωμα στο πορτμποαγκάζ μεγαλώνει ατ όρια χρηστικότητας.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Κάτω από το καπό κρύβεται ο δοκιμασμένος της KGM «πασπαρτού» τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος  βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους, με την ροπή των 280 Nm να είναι διαθέσιμη από μόλις 1.500 σ.α.λ. έως και τις 4.000 σ.α.λ. Δεν υπάρχει κάποιιο ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο λογικά θα μείωνε τους ρύπους, αλλά όμως θα ανέβαζε παράλληλα την τιμή.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων της Aisin με έξι σχέσεις. Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων και χειεροκίνητα με paddles πίσω από το τιμόνιήμετακινώντας προς τα αριστερά τον μοχλό ταχυτήτων, για μεγαλύτερη συμμετοχή από την θέση του οδηγού. Στην πράξη το μοτέρ ξεχώρισε για την γραμμική και εξαιρετικά ραφιναρισμένη λειτουργία του, γεγονός που ανεβάζει ακόμη περισσότερο τις μετοχές του Korando.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 10,8 δευτερόλεπτα, με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 191 χλμ./ώρα. Στο normal πρόγραμμα οδήγησης η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 8 με 8,5 λίτρα ενώ αν «βυθίσεις» το πόδι σου στο δεξί πεντάλ και χρησιμοποιήσεις το Sport πρόγραμμα η τιμή ανεβαίνει στα 9 με 9,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Εκπομπές CO2 στα 197 γρ./χλμ. 

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

 Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι ότι το νέο KGM Korando 163 PS 4WD  είναι προσανατολισμένο στο να προσφέρει άνεση στους επιβάτες. Η ανάρτηση απορροφά με υποδειγματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το Korando αποδείχθηκε και ιδιαίτερα ξεκούραστο και στις μακρινές διαδρομές χάρη στην καλή ηχομόνωση, στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης και το δυνατό μοτέρ.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση με τις κλίσεις στις στροφές να είναι ελεγχόμενες σε γρήγορους ρυθμούς. Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι το KGM Korando 163PS 4WD δεν έχει σπορ προσανατολισμό αλλά είναι φιλικό και προβλεψιμο ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες, εκεί όπου επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Το νέο KGM Korando 163PS 4WD ανταποκρίνεται για τον ρόλο που του έχει ανατεθεί, αυτόν της καθημερινής οικογενειακής μετακίνησης, έτοιμο βέβαια για τις δύσκολες καταστάσεις. 

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Το αγοράζεις και για να κινηθείς εκτός δρόμου, εκεί όπου το νέο KGM Korando 163PS 4WD απέδειξε τις δυνατότητες του. Ας ξεκινήσουμε από τοι αμάξωμα το οποίο είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής σκληρότητα σε ποσοστό 74% , τιμή οποία αγγίζει την κορυφή της κατηγορίας. Η στιβαρή κατασκευή αποδεικνύεται στην κίνηση σε σκληρές απότομες επιφάνεις όπου λείπουν οι ενοχλητικοί τριγοί και στρεβλώσεις.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Χρησιμοποιπωντας τα προγράμματα οδήγησης Sport και Winter και έχοντας την δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού, ξεπεράσαμε με σχετική ευκολία δύσκολες καταστάσεις όπως είναι αμμώδεις επιφάνειες ή ακόμη και λασπώδεις.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 18,2 χλστ. και οι  γωνίες προσέγγισης 18 μοίρες, ράμπας 15,9 μοίρες και διαφυγής 24,5 μοίρες εξασφαλίζουν κίνηση σε ιδιαίτερα απότομα εδάφη. Σημαντική παράμετρος για περιπετειώεις διαδρομές ήταν και το σύστημα τετρακίνησης αλλά και η λειτουργία μέσω σχετικού διακόπτη του Hill Descent Control για ελεγχόμενες καταβάσεις. Όσο για τα φρένα είναι αποδοτικά  καθώς χρειάζονται 36,1 μ. για την ακινητοποίησή του Korando από τα 100 χλμ./ώρα.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Πάμε τώρα στο θέμα της τιμής .Υπάρχει η έκδοση Urban με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες παρκαρίσματος, συναγερμό , ηχοσύστημα με 6 ηχεία, σύστημα πλοήγησης. κλιματισμό και την πλήρη σουίτα συστημάτων ADAS. Αυτή κοστίζει 29990 ευρώ.

Test drive: Οδηγούμε το νέο KGM Korando 163 PS 4WD 

Αν θέλεις το κάτι παραπάνω πηγαίνεις στην Urban Plus με 31990 ευρώ η οποία διαθέτει επιπλέον δερμάτινες επενδύσεις, δερμάτινο τιμόνι και ηλιοροφή. Μιλάμε για ένα μοντέλο value for money που συνοδεύεται με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και την σφραγίδα της Νικ. Ι θεοχαράκης.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top