Το 2021 κρίνεται ως μία επιτυχημένη χρονιά για την Audi. Παρά τις σημαντικές δυσχέρειες στην παραγωγή λόγω της έλλειψης ημιαγωγών, η μάρκα άγγιξε τελικά σε επίπεδο συνολικών πωλήσεων το νούμερο του προηγούμενου έτους, με παραδόσεις σε πελάτες 1.680.512 αυτοκινήτων.
Η επίδοση αυτή αντιστοιχεί σε μείωση μόλις 0,7% σε σχέση με το 2020, κάτι που υπογραμμίζει τη δυναμική της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο. Εντυπωσιακή αύξηση 32% στην Ελλάδα, με πωλήσεις 3.564 αυτοκινήτων και την Audi να αναδεικνύεται κορυφαία ανάμεσα στις premium μάρκες στη λιανική
Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας αυξήθηκαν κατά 57,5% σε σχέση με το 2020, φτάνοντας τα 81.894 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Την ίδια στιγμή, με το λανσάρισμα των e-tron GT και RS e-tron GT στην αρχή της προηγούμενης χρονιάςκαθώς και των Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, η Audi υπερδιπλασίασε τη γκάμα της με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής “Vorsprung 2030”.