BMW K 1600: Οι νέες εκδόσεις

Ο προηγμένος «καθαρός» κινητήρας

BMW K 1600 εκδόσεις νέες κινητήρας

Για χρήση στις νέες K 1600 GT, GTL, B και Grand America, ο συναρπαστικός εξακύλινδρος κινητήρας έχει προσαρμοστεί στις τρέχουσες προδιαγραφές. Από τεχνικής απόψεως, η χρήση της μονάδας ελέγχου BMS-O, δύο αισθητήρες κρουστικής καύσης και δύο πρόσθετοι αισθητήρες λάμδα αποτελούν τη βασική δομή του συστήματος.

Οι νέες K 1600 GT, GTL, B και Grand America εφοδιάζονται στάνταρ με μία νέα, έγχρωμη οθόνη TFT 10,25” με ενσωματωμένο χάρτη πλοήγησης και συνδεσιμότητα. Με μία εξαιρετική αναγνωσιμότητα, σαφήνεια μενού και μία ολοκληρωμένη λειτουργική φιλοσοφία, κατατάσσονται στην κορυφή της κατηγορίας τους. Η νέα, έγχρωμη οθόνη 10,25” επιτρέπει την απεικόνιση του χάρτη πλοήγησης στο ταμπλό οργάνων που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πρόσθετη οθόνη.

Εκτός από τις δραστικά μειωμένες τιμές εκπομπές ρύπων, υπάρχουν επίσης αισθητά οφέλη σε σχέση με την ισχύ και τη ροπή του εξακύλινδρου κινητήρα. Η ονομαστική ισχύς παραμένει στα 118 kW (160 hp). Ωστόσο, αποδίδεται τώρα 1.000 στροφές νωρίτερα σε σχέση με πριν, δηλαδή στις 6.750 σαλ. Επιπλέον, τα νέα τεχνικά χαρακτηριστικά αναδεικνύουν μία αύξηση της μέγιστης ροπής από 175 Nm σε 180 Nm με τις στροφές να παραμένουν στις 5.250 σαλ. Η αυξημένη ελκτική ισχύς και επιτάχυνση γίνονται αμέσως αισθητές στον αναβάτη.


Το σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα (MSR) είναι ένα ακόμα νέο βοήθημα. Με αυτό, εκμηδενίζονται με αξιοπιστία απότομες αντιδράσεις και ολίσθηση του πίσω τροχού στο φρενάρισμα ή στο κατέβασμα σχέσεων.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top