Το άνετο ταξίδι μέχρι τη Θεσσαλονίκη με Citroen C4 C-Cross 1,5 BlueHDi ΕΑΤ8

Τα σημεία-κλειδιά που σε κάνουν να το προτιμήσεις 

Citroen C4 1,5 BlueHDi ΕΑΤ8 δοκιμή ταξίδι Θεσσαλονίκη

Η Citroen έκανε για μια ακόμη φορά την επανάσταση της με την τρίτη γενιά C4 C-Cross . Η Ελληνική αντιπροσωεία μας το παραχώρησε για μια μικρή απόδραση μέχρι την Θεσσαλονίκη. Ένα τέτοιο ταξίδι μπορεί να αναδείξει τα δυνατά σηεμία του αυτοκινήτου. Η δυναμική εμφάνιση ,τα επιθετικά φώτα ημέρας σε σχήμα «V», με την τεχνολογία φωτισμού 100% LED «Citroën LED Vision»,η μυώδης κορμοστασιά του αυτοκινήτου  και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες οι οποίες φτάνουν τα 4,35 τετραγωνικά μέτρα, σχηματίζουν ένα ελκυστικό σύνολο. 


Γεμίσαμε το πορτμπαγκάζ των  380 λίτρων γνωρίζοντας ότι αν χρειαστούμε κάτιο παραπάνω υπήρχαν 6 μικροαποθηκευτικοί χώροι για τα μικροπράγματα, χωρητικότητας 39 λίτρων. Όταν καθίσαμε στο αναπαυτικό κάθισμα του οδηγού( δερμάτινα καθίσματα Advanced Comfort) αρχίσαμε να περιεργαζόμαστε το ποιοτικό εσωτερικό. Η τεχνολογία κάνει αισθητή την παρουσία της με τις δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες αφής. Η μια TFT 5,5 ιντσών,είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων .

Η δεύτερη κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών.αποτελεί το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου με τις περιμετρικές κάμερες και τον πλοηγό. Με πλήρη συνδεσιμότητα με το ConnectPlay, με τη λειτουργία Mirror Screen είναι συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Έξυπνη λύση αποτελεί και η βάση για στήριξη τάμπλετ (Smart Pad Support) η οποία  υπάρχει εμπρός από το συνοδηγό..Υπάρχουν εκτός από την ασύρματη φόρτιση και 4 υποδοχές USB οι οποίες δίνουν την δυνατότητα στους επιβάτες να επαναφορτίζουν ταυτόχρονα το smartphone τους. Στα hi tech στοιχεία ανήκει και το έγχρωμο head-up display το οποίο είχε το μοντέλο της δοκιμής μας και μας ξεκούρασε ιδιαίτερα.


Ξεκινήσαμε γνωρίζοντας ότι στην  "καρδιά" του νέου Citroen C4 C-Cross  ήταν η κορυφαία έκδοση του 1,5 BlueHDi του ομίλου PSA. ΜΙλάμε για την τελευταία λέξη της τεχνολογίας  στους πετρελαιοκινητήρες με 16βάλβιδη κεφαλή, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και υγρό AdBlue για καθαρότερους ρύπους. Από τα πρώτα χιλιόμετρα και μέχρι να φτάσουμε στην Λάρισα, εντυπωσιαστήκαμε πραγματικά από την δύναμη που προσέφερε αλλά και την οικονομία καυσίμου

Τα  130 άλογα στις 3750 σ.α.λ. ήταν πάντα εκεί έτοιμα να ανταποκριθούν και να κάνουν την προσπέραση πραγματικό παιχνίδι. Με πολιτισμένο τρόπο και με την συμπαράσταση του πολύ καλού σε κλιμάκωση αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με τις 8 σχέσεις. Χωρίς κρεμάσματα στις αλλαγές το  κιβώτιο μας έδωσε την δυνατότητα και για μεγαλύτερη συμμετοχή μας στην χειροκίνητη λειτουργία,με τα paddles πίσω από το τιμόνι. Τα 0-100 χλμ.ώρα ήρθαν σε 9,5 δευτερόλεπτα με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα.Η ροπή των  300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. είναι μια τιμή που δείιχνει και την ελαστικότητα του μοτέρ στις χαμηλές στροφές.

Όμως το πιο σημαντικό ήταν η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου στην διάρκεια του ταξιδιού. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 5 με 5,5 λίτρα χωρίς όμως να δείξουμε ιδιαίτερη προσοχή  στο πατημα του γκαζιού.( Εκπομπές CO2: 121 gr/km (WLTP).Χωρίς πάντως να είμαστε υπερβολικοί όταν οδηγήσαμε σαν Σκωτσέζοι και με την επιλογή του οικονομικού προγράμματος καταφέραμε να κατεβάσουμε την κατανάλωση ακόμη και κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Το C4 C-Cross προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης  την Eco (οικονομική οδήγηση ) με τις αντιδράσεις στο πάτημα του γκαζιού να είναι πιο αργές στην Normal ,κανονικές και στην Sport όταν έχετε ...ανησυχίες.Άλλο ένα σημείο στο οποίο ξεχώρισε  το  Citroen C4 1,5 BlueHDi ΕΑΤ8 ήταν  και ο τρόπος που "κατάπινε" τα χιλιόμετρα με οδηγό και επιβάτες . Η  ηχομόνωση δεν άφηνε τον ήχο του κινητήρα  να γίνει αντιληπτός, η  ευκολία οδήγησης αλλά η  εντυπωσιακή άνεση που μας προσέφεραν καθίσματα και αναρτήσεις επιβεβαίωσαν αυτό που προσδιορίζει τα Γαλλικά αυτοκίνητα και ειδικά η Citroen. Την άνεση σε όλες τις συνθήκες. 

Αυτή οφείλεται στις αναρτήσεις Progressive Hydraulic Cushion με τις 20 πατέντες που την συνοδεύουν. Η τεχνολογία περιλαμβάνει τα υδραυλικά bump-stop  που αλλάζουν τις ρυθμίσεις ανάλογα  με τις συνθήκες κίνησης. Έτσι είχαμε σκληρότερες αντιδράσεις και μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος σε οριακές καταστάσεις .Η ίδια αντίδραση υπήρξε και  στις κλειστές στροφές στους  επαρχιακούς δρόμους αλλά και στις απότομες επιταχύνσεις και στις επιβραδύνσεις.

Το  C4 C-Cross εμπνέει ασφάλεια και δεν σε αφήνει να κάνεις λάθος καθώς ενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας (περίπου 20 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού) μεταξύ των οποίων και το Highway Driver Assist το οποίο στην ουσία είναι ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2. Όταν κινηθήκαμε σε χωματόδρομους έξω από τον αστικό κύκλο  το Citroen C4 δικαιλόγησε τον τίτλο του C-Cross "  ενός crossover,του οποίου η αυξημένη  αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 15,6 cm, οι κοντοί πρόβολοι αλλά  και τα πλαστικά προστατευτικά Airbumps περιμετρικά του αμαξώματος μας βοήθησαν να περάσουμε πάνω από χωμάτινα εδάφη χωρίς...απώλειες.


Πήγαμε Θεσσαλονίκη ,Χαλκιδική και επιστέψαμε ουσιαστικά με ελάχιστες στάσεις. Το σημαντικό ξεκούραστοι και με έντονη την αίσθηση της ασφάλειας και με μεγάλη οικονομία καυσίμου. Ναι, το Citroen C4 C-Cross ίναι ένα προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο, με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που μόνο παρατήρητο δεν περνάει με την εμφάνιση του.Δυνατά σημεία. Για να το αποκτήσετε στη πλούσια έκδοση Feel Pack  1.5 BlueHDi 130 EAT8 χρειάζεστε 25200 ευρώ. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top