Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mitsubishi Space Star 1,2 Intence CVT

Αστέρι της...πόλης

Mitsubishi Space Star 1,2 Intence CVT ανανεωμένο δοκιμή

Η Mitsubishi είνα μια εταιρεία η οποία φημίζεται για την ποιότητα, την αξιοπιστία αλλά και την αντοχή στον χρόνο  που προσφέρουν τα μοντέλα της. Το Space Star από την πρώτη ημέρα που παρουσιάστηκε διαθέτει όλα αυτά τα προσόντα και μάλιστα στον μέγιστο βαθμό μετά την τελευταία ανανέωση η οποία δεν ήταν μόνο αισθητική αλλά ουσίας.   


Το μοντέλο στην τελευταία γενιά του απέκτησε την ταυτότητα “Dynamic Shield” με τη νέα μάσκα και τα επιθετικά φωτιστικά σώματα τα οποία "αγκαλιάζουν"  τον εμπρός πρόβολο,  με τα  δύο χρωμιωμένα στοιχεία που πλαισιώνουν τη γρίλια. Αλλαγές στο πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου ουσιαστικά δεν έγιναν.

Το πίσω μέρος όμως έγινε πιο δυναμικό  με τον  ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα φώτα LED. Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι μόνο εντυπωσιακό αλλά και αεροδυναμικό καθώς ο συντελεστής είναι Cd 0,27.

Ύψος και πλάτος παρέμειναν τα ίδια, με το μήκος να έχει πάρει μια μικρή αύξηση φτάνοντας τώρα τα 3.485 mm. δίνοντας το δικαίωμα στο Space να φεύγει από την κατηγορία των mini και να μπαίνει στα χωράφια των supermini.Αυτό βέβαια μεταφράζεται σε μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό εντοπίζεις την αναβάθμιση με τις νέες επενδύσεις στα καθίσματα και στις πόρτες. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά αλλά έχουν καλή συναρμογή και δείχνουν ανθεκτικά στον χρόνο.Το κάθσιμα του οδηγού είναι σχετικά ψηλό με πολλαπλές ρυθμίσεις ,με το τιμόνι να ρυθμίζεται μόνο κατά το κατακόρυφο άξονα και όχι κατά τον διαμήκη.


Ο πίνακας οργάνων διαθέτει  δακτυλίους χρωμίου ενώ μια μικρή ψηφιακή οθόνη σας δίνει πληροφόρηση με τα στοιχεία του υπολογιστή ταξιδιού.Στην μέση του ταμπλό υπάρχει νέα κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών Multifunction GPS Navigation ,η οποία  συνδέεται με Apple CarPlay και Android Auto ή Bluetooth. Αναβάθμιση έχει γίνει και στον εξοπλισμό ασφαλείας με στάνταρ αερόσακους  οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς  και τύπου κουρτίνας.

Επιπλέον έχετε στην διάθεση σας ,αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω,αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες, θερμαινόμενα καθίσματα , ζάντες αλουμινίου ,σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα  προειδοποίησης αλλαγής λωρίδα, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, έλεγχο πίεσης ελαστικών και κάμερα οπισθοπορείας η οποία σας διευκολύνει κατά την διάρκεια του παρκαρίσματος.

Μιλήσαμε και για τους χώρους των επιβατών οι οποίοι είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας (είπαμε...supermini). Ο χώρος αποσκευών έχει διαθέσιμα 235 λίτρα. 


Ξεκινήσαμε, κινούμενοι κατά κύριο λόγο μέσα στα στενά της πόλης. Στην "καρδιά" του Mitsubishi 1,2 υπήρχε ο τρικύλινδρος 1200άρης βενζινοκινητήρας με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve Timing Electronic Control System).Η απόδοση του φτάνει τους 80 ίππους στις  6000 σ.α.λ. με 108 Nm ροπής .

Η ιπποδύναμη μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT,  που προσφέρει πόντους στην κίνηση μέσα στην πόλη. Η διαφορά με τα υπόλοιπα αυτόματα κιβώτια είναι ότι στο CVT με τις προκαθορισμένες εικονικές σχέσεις, οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν ψηλά και παραμένουν ψηλά όσο δεν αφήνεις  το γκάζι. Το μοτέρ είχε να αντιμετωπίσει ένα αμάξωμα βάρους 905 κιλών.

Οι επιδόσεις ικανοποίησαν,ειδικά στην sport επιλογή, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 13,5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ. (μετρήσεις  WLTP), με τις εκπομπές ρύπων στα 121 γρ./χλμ.( μετρήσεις WLTP). Στην πραγματικότητα η μέση κατανάλωση ήταν στα 6 με 6,5 λίτρα χωρίς να κάνουμε εξοικονόμηση...δυνάμεων στο δεξί μας πόδι.


Το Space Star απέδειξε ότι είναι "σταρ" της πόλης.  Το τιμόνι δείχνει σε γενικές γραμμές πιο βαρύ και έχει καλή πληροφόρηση . Ο κύκλος στροφής των 4,6 μέτρων  σε διευκολύνει αφάνταστα μέσα στα στενά της πόλης όπου εκτιμήσαμε με την ευελιξία του . Κινηθήκαμε και σε επαρχιακούς δρόμους όπου το πιέσαμε , αυξάνοντας ταυτόχρονα τις κλίσεις στις στροφές χωρίς όμως να μας ανησυχήσει ακόμη και σε οριακούς ρυθμούς εκεί όπου ο θόρυβος του μοτέρ και η μέση κατανάλωση... ανέβηκαν.(στην ανάρτηση συναντάμε μπροστά γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική δοκός και πίσω ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική δοκός).

Όμως κινηθήκαμε με το Mitsubishi 1,2 Intence CVT και σε ανοιχτό δρόμο με τριψήφια νούμερα ταχύτητας . Εκεί λοιπόν έδειξε τις δυνατότητες του καθώς ήταν σταθερό και ευθύβολο και μπορεί ννα δικαιολογήσει απόλυτα την εισβολή του στην κατηγορία των supermini .Τα φρένα με τους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω με το ...βιαστικό ABS αποδείχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά ακόμη και σε σκληρή χρήση.


Το ανανεωμένο Mitsubishi 1,2 Intence CVT αποδείχθηκε ένα μοντέλο με πολλές αρετές που θα ικανοποιήσει τον ιδοκτήτη του. Ευέλικτο και ξεκούραστο στην πόλη ως μικρό και ευρύχωρο ταυτόχρονα για την κατηγορία του, με πλούσιο εξοπλισμό και με ατού την γνωστή αξιοιπιστία της εταιρείας δικαιολογεί την τιμή των 15650 ευρώ της πλούσιας έκδοσης της δοκιμής μας.Η  έκδοση INVITE CVT κοστίζει 14250 ευρώ και η αμέσως επόμενη INTENSE κοστίζει 14750 ευρώ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top