Πότε έρχεται στην Ελλάδα το νέο VW Caddy 

Δείτε τους κινητήρες και τον εξοπλισμό 

VW Caddy 2021

Για πρώτη φορά, το Caddy βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8. Για το λόγο αυτό, προηγμένες τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν στο Golf 8 είναι διαθέσιμες και στο Caddy.Oι κινητήρες turbo diesel (TDI): για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, το σύστημα διπλής δόσης (twin dosing) χρησιμοποιείται στις εκδόσεις των 75 PS (55 kW), 102 PS (75 kW) και 122 PS (90 kW) των κινητήρων TDI με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Μέσω των δύο καταλυτικών μετατροπέων SCR - ένας κοντά στον κινητήρα, ένας τοποθετημένος μακριά από αυτόν - και της διπλής έγχυσης AdBlue, το σύστημα μειώνει σημαντικά τα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με αυτά του προηγούμενου μοντέλου.

Στο νέο Caddy πέμπτης γενιάς, οι κινητήρες TDI συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο καθαρών κινητήρων diesel στον κόσμο.  
O turbo κινητήρας βενζίνης (TSI) με ισχύ 114 ίππους έχει αντίστοιχα καθαρή λειτουργία. Επίσης, διαθέσιμος και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου (βασίζεται στον TGI αλλά αποδίδει 130 ίππους καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid).Οι νέες τεχνολογίες κινητήριων συστημάτων έχουν θετικό αντίκτυπο τόσο οικονομικό όσο και οικολογικό. Για παράδειγμα, στους TDI η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC του Caddy 2.0 TDI πέμπτης γενιάς, 102 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι 4,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, δηλαδή 1,4 λίτρα μικρότερη σε σχέση με τον αντίστοιχο κινητήρα στον προκάτοχό του! Ένας από τους παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτήν τη σημαντικά βελτιωμένη κατανάλωση είναι η αεροδυναμική της καινούργιας εξωτερικής σχεδίασης, καθώς η τιμή του συντελεστή οπισθέλκουσας Cd έχει μειωθεί στο νέο Caddy στο 0,30 - ένα νέο σημείο αναφοράς της κατηγορίας (προηγούμενο μοντέλο: 0,33). 


Τα στοιχεία ένδειξης και ελέγχου έχουν επανασχεδιαστεί: η αρχική διεπαφή εδώ με τον οδηγό και το συνοδηγό αποτελείται είτε από αναλογικά όργανα με ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών είτε - προαιρετικά, και στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις - από το νέο “Digital Cockpit” (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων). Ανάλογα με την έκδοση, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά διατίθενται ραδιόφωνο και συστήματα πλοήγησης με οθόνες αφής 6,5 ιντσών, 8,25 ιντσών ή 10 ιντσών.Στο εσωτερικό, η πέμπτη γενιά του all-rounder εντυπωσιάζει με νέες λύσεις υψηλής τεχνολογίας και αισθητά πιο αξιοποιήσιμο χώρο. Το Caddy Cargo παρέχει χώρο φόρτωσης 3,1 κ.μ. (όπως ορίζεται από το πρότυπο SAE V6), ενώ στο Caddy Cargo Maxi η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 3,7 κ.μ. 


Η σύνδεση του Digital Cockpit και του κορυφαίου συστήματος πλοήγησης Discover Pro των 10 ιντσών, δημιουργεί ένα νέο ψηφιακό σύνολο ενδείξεων και στοιχείων ελέγχου, το “Innovision Cockpit”, γνωστό μας και από το Golf 8. Μέσω μιας ηλεκτρονικής μονάδας διασύνδεσης (OCU) με ενσωματωμένη eSIM, τα συστήματα infotainment του Caddy έχουν επίσης πρόσβαση σε online υπηρεσίες (MOD). Τα καινοτόμα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, κάτω από το σύστημα infotainment, είναι για πρώτη φορά επίσης ψηφιακά, με εύχρηστα συρόμενα ρυθμιστικά αφής (touch sliders).


Το νέο Caddy διατίθεται με συνολικά 19 συστήματα υποβοήθησης, με 5 από αυτά να είναι εντελώς νέα ενώ τα άλλα έχουν αναβαθμιστεί εκτενώς: τα νέα στοιχεία περιλαμβάνουν το Travel Assist, το οποίο, για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, διευκολύνει την υποβοηθούμενη οδήγηση σε όλο το φάσμα ταχύτητας κίνησης. Σε συνδυασμό με το Travel Assist, το επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι του Caddy είναι εξοπλισμένο με ειδικούς αισθητήρες. Ο λόγος για την παρουσία τους είναι ότι για νομικούς και λόγους ασφαλείας, ο οδηγός πρέπει να παρακολουθεί μόνιμα το σύστημα.

Οι αισθητήρες του τιμονιού εξασφαλίζουν την ακριβή ανίχνευση ακόμα και μιας μικρής επαφής του χεριού προκειμένου να αποφεύγονται οι λάθος προειδοποιήσεις. Με άλλα λόγια, για όσο διάστημα ένα χέρι αγγίζει το τιμόνι, το σύστημα δεν προειδοποιεί για ανάληψη του ελέγχου. Επίσης νέο είναι το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση αλλαγής πορείας με διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, στάνταρ σε κάθε Caddy, ως μέρος του συστήματος Front Assist. Επίσης καινούργιο στο Caddy και για πρώτη φορά διαθέσιμο στη συγκεκριμένη κατηγορία αστικών van διανομής, είναι η υποβοήθηση ελιγμών τρέιλερ που είναι γνωστή από το Crafter, το Trailer Assist (το οποίο κάνει την οπισθοπορεία με ένα ρυμουλκούμενο πιο εύκολη).


Από το λανσάρισμα θα είναι άμεσα δυνατή η διαμόρφωση του νέου Caddy ως people-mover στις νέες εξοπλιστικές εκδόσεις ή ως αστικό van διανομών, με το κανονικό ή το μεγάλο μεταξόνιο. Από το 2021, έγκαιρα πριν το ερχόμενο καλοκαίρι, θα είναι διαθέσιμο πανευρωπαϊκά το επίσης πλήρως επανασχεδιασμένο Caddy California (ο διάδοχος του Caddy Beach), που για πρώτη φορά θα έχει μίνι κουζίνα, πανοραμική ηλιοροφή και νέες επιλογές σκηνών, που θα διευρύνει και άλλο τη γκάμα του μοντέλου. Επίσης, από τις αρχές του 2021, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα θα διαθέτει πέρα από τις προσθιοκίνητες και κάποιες εκδόσεις του Caddy πέμπτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της California, με την τετρακίνηση 4MOTION. 

Το νέο Caddy αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στις αρχές του 2021, όταν και θα ανακοινωθούν τόσο η γκάμα των εκδόσεων όσο και οι προτεινόμενες τιμές λιανικής.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top