Οι κινητήρες του νέου Opel Mokka 

Δείτε τις επιδόσεις τους 

Opel Mokka κινητήρες

Οι ζωηροί και ταυτόχρονα οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και diesel του Opel Mokka αποδίδουν ισχύ που κυμαίνεται μεταξύ 100hp και 130hp. Η γκάμα  ξεκινά με τον μικρότερο 1.2 Turbo 100hp που συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 4,6 l/100km, εκπομπές CO2 104 g/km).


Υψηλότερες επιδόσεις χαρακτηρίζουν τον 1.2 Turbo 130hp. Παρά την ισχυρή ιπποδύναμη, η κατανάλωση του αλουμινένιου κινητήρα παραμένει μέτρια, είτε με το εξατάχυτο μηχανικό, ή με το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 4,5-4,8 l/100km, εκπομπές CO2 103-111 g/km).Η μέγιστη ροπή του 74kW (100hp) 1.2 είναι 205Nm, ενώ η κορυφαία μονάδα των 130hp αποδίδει ακόμα και 230Nm. Τουλάχιστον το 95% της μέγιστης ροπής αποδίδεται μεταξύ 1.500 και 3.750rpm το οποίο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου συμβάλλει στην άριστη οδική συμπεριφορά.

Ο μικρότερος κινητήρας (100hp) συνδυάζεται με ένα  εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Με τον 1.2 (130hp), οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού ή ενός αθόρυβου, οκτατάχυτου αυτόματου. Προσαρμοζόμενα προγράμματα αλλαγών και τεχνολογία Quickshift αντιπροσωπεύουν την αιχμή της εξέλιξης στην κατηγορία του Mokka. Οι οδηγοί μπορούν να αλλάζουν οι ίδιοι σχέσεις με τα στάνταρ χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι.Το νέο Mokka με 130hp με μηχανικό κιβώτιο αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 202km/h2, με επιτάχυνση 0 - 100km/h σε 9,2 δεύτερα. Εξίσου εντυπωσιακός είναι ο 1.2 Turbo με 100hp. Με τελική ταχύτητα 182km/h, επιταχύνει από 0 σε 100km/h σε περίπου έντεκα δευτερόλεπτα.


Οι δύο βενζινοκινητήρες πλαισιώνονται από έναν ζωηρό κινητήρα diesel 1.5L με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που αποδίδει 110hp και μέγιστη ροπή 250Nm (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 3,8 l/100km, εκπομπές CO2100 g/km).Για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης ρύπων του diesel – που αποτελείται από έναν παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/καταλύτη συγκράτησης NOx, σύστημα ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (Diesel Particulate Filter - DPF) – συνδυάζονται ως μία συμπαγής μονάδα, τοποθετημένη όσο το δυνατόν πιο κοντά στον κινητήρα.Οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης όπως είπαμε  μπορούν να παραγγείλουν το Opel Mokka-e. Χάρη στην κοινή αρθρωτή πλατφόρμα (CMP), διάφορα συστήματα κίνησης μπορούν να προέρχονται από μία κοινή πλατφόρμα.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top