Η Hyundai γιορτάζει 30 χρόνια καινοτομιών στην ηλεκτροκίνηση

To Kona electric στην πρώτη γραμμή   

Hyundai ηλεκτροκίνηση παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος

Μετά τις πρώτες προσπάθειες EVs τη δεκαετία του 1990 και FCEVs στη δεκαετία του 2000, η Hyundai έγινε ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που παράγουν μαζικά εναλλακτικούς κινητήρες  Σήμερα, τα οχήματα της Hyundai διαθέτουν την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων στην αγορά και πάνω από τα τρία τέταρτα του στόλου της διατίθεται σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις  Η Hyundai στοχεύει να γίνει ένας από τους τρεις κορυφαίους παρόχους ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως μέχρι το 2025.

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα με το Kona Electric να δίνει το παρόν. Παρόλο που τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα άρχισαν να πωλούνται ευρέως την τελευταία δεκαετία, η Hyundai παρουσίασε το πρώτο της καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 1991. Από τότε, έχουν ακολουθήσει αρκετά δημοφιλή φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα.

Η Hyundai έκανε τα πρώτα της βήματα στην ανάπτυξη EV οχημάτων στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο της καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Sonata Electric Vehicle, το 1991. Μια ιδέα βασισμένη στο Sonata sedan, διέθετε lead-acid μπαταρία και προσέφερε αυτονομία 70 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 60 χλμ/ώρα.Το 1992, ένα EV βασισμένο στο Excel παρουσίασε αυτονομία 100 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 100 χλμ/ώρα και στη συνέχεια το 1993 η Hyundai ανέπτυξε ένα δεύτερο EV βασισμένο στο Sonata με αυτονομία 140 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα. Την επόμενη χρονιά, το 1994, παρουσιάστηκε ένα EV με βάση το Scoupe, με αυτονομία 140 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.

Η Hyundai παρουσίασε ακόμη μεγαλύτερη πρόοδο στην ανάπτυξη των EVs με την κατασκευή του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης στη Namyang της Νότιας Κορέας, το 1995. Αυτό οδήγησε στην ανάπτυξη Hyundai EV με υβριδικές μπαταρίες νικελίου-μετάλλου, όπως το πρωτότυπο Accent EV. Αυτό το αυτοκίνητο διέθετε μια πολύ βελτιωμένη αυτονομία 390 χιλιομέτρων και ταχύτητα 140 χλμ/ώρα.
Η πρώτη προσπάθεια της Hyundai για ανάπτυξη υβριδικού-ηλεκτρικού αυτοκινήτου ήταν το FGV-1. concept, που έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σεούλ το 1995.

Η Hyundai διατήρησε την ηγετική της θέση στην καινοτομία εναλλακτικών συστημάτων κίνησης, λανσάροντας το 2009 το Avante LPI Hybrid. Ήταν το πρώτο υβριδικό όχημα σε παγκόσμιο επίπεδο που διέθετε κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευαστεί για να λειτουργεί με υγροποιημένο πετρέλαιο ως καύσιμο.Το LPI Hybrid ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που υιοθέτησε μπαταρίες πολυμερούς λιθίου, τις οποίες η Hyundai ανέπτυξε σε συνεργασία με τοπικούς συνεργάτες της.


Μετά από δύο δεκαετίες εκτεταμένης έρευνας και καινοτόμων ιδεών, η Hyundai στοχεύει να καταστήσει τη μαζική παραγωγή ηλεκτροκίνητων μοντέλων πραγματικότητα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2010.Τον Σεπτέμβριο του 2010, η Hyundai παρουσίασε το BlueOn, το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, βασισμένο στο Hyundai i10 με αυτονομία 140 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Το BlueOn ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία πολυμερούς λιθίου 16,4 kWh και είχε χρόνο πλήρους φόρτισης έξι ώρες. Οι πωλήσεις του περιορίστηκαν στη Νότια Κορέα και χρησιμοποιήθηκαν για εξυπηρέτηση κυβερνητικών υπηρεσιών.


Το 2011, ξεκίνησαν οι πωλήσεις του Hyundai Sonata Hybrid, το οποίο είχε παρουσιασθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2008. Εκτός από το πρώτο συμβατικό πλήρες υβριδικό όχημα που χρησιμοποίησε μπαταρίες πολυμερούς ιόντων λιθίου, το Sonata Hybrid χρησιμοποίησε την τεχνολογία Blue Drive της Hyundai, η οποία βελτίωσε τη συνολική κατανάλωση καυσίμου και μείωσε τις εκπομπές καυσαερίων.


Το 2016, η Hyundai συνεχίζοντας δυναμικά παρουσίασε το IONIQ, το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που διαθέτει τρία (3) διαφορετικά συστήματα κίνησης: υβριδικό, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό κινητήρια σε έναν τύπο αμαξώματος. Το IONIQ χρησιμοποιεί την τεχνολογία Blue Drive για τη μείωση των εκπομπών ρύπων και τη βελτίωση της απόδοσης. Η ηλεκτρική έκδοση διαθέτει μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 28 kWh και αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Κάθε μοντέλο IONIQ είναι κατασκευασμένο με ελαφρά υλικά, όπως αλουμίνιο και προηγμένο χάλυβα υψηλής αντοχής, οπότε χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια κατά την οδήγηση. 


Στη συνέχεια, η Hyundai το 2018 παρουσιάζει στο ευρύ κοινό το NEXO, το όχημα κυψελών καυσίμου δεύτερης γενιάς και τεχνολογική ναυαρχίδα της εταιρείας. Διαθέτοντας την καλύτερη στην κατηγορία αυτονομία 666 χιλιομέτρων, το NEXO συνδυάζει καθαρή κινητικότητα με τις τελευταίες αυτόνομες δυνατότητες οδήγησης και έξυπνα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.Αργότερα την ίδια χρονιά η Hyundai παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό SUV σε παγκόσμιο επίπεδο, το Kona Electric. Η ζήτηση των πελατών για το Kona Electric ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες από τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις μπαταρίας, 39,2 kWh και 64 kWh και διαθέτει αυτονομία 484 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση.

Μετά από 30 χρόνια καινοτομιών στην ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, η Hyundai προσφέρει τώρα την πιο ποικίλη γκάμα EV στην αγορά. Με το NEXO, η Hyundai βρίσκεται ήδη στη δεύτερη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου, ενώ άλλοι κατασκευαστές αναπτύσσουν το πρώτο τους μοντέλο ή ακόμα συζητούν γι 'αυτό.Το 2020 αποτελεί «Έτος Ηλεκτρισμού» της εταιρείας, όπου η Hyundai σκοπεύει να προσφέρει πάνω από τα τρία τέταρτα της γκάμας της στην Ευρώπη σε ηλεκτρικές εκδόσεις μέχρι το τέλος του έτους, καθώς και να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη. Σκοπός της εταιρείας είναι φέρειτην ηλεκτροκίνηση και σε άλλες πτυχές κινητικότητας – όπως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και  παρόχους ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.


To Kona Electric στην εκδήλωση για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 5 Ιουνίου από τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη παρουσίαση του προγράμματος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.Στην εκδήλωση, που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη στο Γκάζι έδωσε το παρόν και το Kona Electric, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της ευρωπαϊκής αγοράς. Το πλήρως ηλεκτρικό compact SUV διαθέτει μοναδικό εξωτερικό σχεδιασμό με κλειστή μάσκα. Το Kona Electric είναι ένα αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς, που συνδυάζει το χαρακτηριστικό στυλ των SUV της Hyundai και το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις ηλεκτροκινητήρων, προσφέροντας εξαιρετική αυτονομία 449 χιλιομέτρων (WLTP) και εντυπωσιακές επιδόσεις 204 ps με 395 Nm εκρηκτικής ροπής ενώ παράλληλα διαθέτει την ευρεία γκάμα των ενεργών χαρακτηριστικών ασφαλείας Hyundai SmartSense.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top