Νέες εκδόσεις Ford Puma με diesel και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων 

Πρεμιέρα και για τοπολυτελέστατο Puma ST-Line Vignale

Ford Puma νέες εκδόσεις

Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον γνωστό 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα , με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία ST-Line Vignale.Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue των 120 ίππων του Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση για όλους τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας έχει εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,8 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 118 g/km και 4,5 l/100 km αντίστοιχα στον κύκλο WLTP) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. 


Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπομπή CO2 110 g/km με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 137 g/km και 6,0 l/100 km στον WLTP). Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του προηγμένου κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις κορυφαίες επιδόσεις.

Η έκδοση ST-Line Vignale, ο κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue και το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι τώρα διαθέσιμα στη γκάμα του νέου Puma.Βασισμένο στη σπορ έκδοση ST-Line, το νέο Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Μοναδικές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.


Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές του Puma ήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt της Ford, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:
• 1.0L EcoBoost Hybrid 125PS: εκπομπή CO2 από 97 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,3l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)
• 1.0L EcoBoost Hybrid 155PS εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,4 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)
Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost 125 ίππων προσφέρει εκπομπές CO2 από 103 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100 km στον κύκλο NEDC (131 g/km και 5,7 l/100 km στον WLTP).


Πριν από μερικές ημέρες, η Ford ανακοίνωσε ότι ένα νέο Puma ST, το οποίο φέρει την υπογραφή της Ford Performance, θα πλαισιώσει τη γκάμα αργότερα μέσα στη χρονιά.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top