Οδηγούμε το Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD

Τολμηρή πρόταση

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD δοκιμή

"Θέλω SUV με ιδιαίτερα τολμηρή εμφάνιση , ποιοτικότατο ,με δυνατό κινητήρα , χωρίς προβλήματα, αξιόπιστο και σε προσιτή τιμή ." Αυτά είναι τα ζητούμενα πολλών αγοραστών σε μια κατηγορία όπου οι προτάσεις είναι πολλές και ελκυστικές. Η Mitsubishi έχει την δική της πρόταση η οποία καλύπτει όλα τα παραπάνω και ακούει στο όνομα Eclipse Cross . Η έκδοση που μας παραχώρησε η αντιπροσωπεία είχε στην "καρδιά της " υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με κυβισμό 1,5 λίτρων που ταιριάζει στην Ελληνική πραγματικότητα. 


Το Eclipse είχε κυκολοφορήσει πριν πολλά χρόνια ως ένα coupe μοντέλο. To τωρινό μοντέλο έχει την ίδια ονομασία, συνοδεύεται με το "cross" και αποτελεί μια πραγματική εντυπωσιακή παρουσία στον κόσμο των SUV που αποκτά όλο και περισσότερους funs. H διαφορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του έγκεται στην εντυπωσιακή εμφάνιση-, τολμηρή θα λέγαμε- από όπου και αν το κοιτάξεις.Δικαιολογημένα λοιπόν απέκτησε και το βραβείο Good Design Award 2018 .

Μπροστά  υπάρχει η ταυτότητα dynamic shield  με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED να δένουν αρμονικά με την στενόμακρη μάσκα .Ακριβώς από κάτω βρίσκονται "χωμένοι" στον προφυλακτήρα οι κάθετοι προβολείς ενώ η παρουσία του νίκελ είναι έντονη δίνοντας μια πολυτελή νότα στο όλο σύνολο.

Στα πλάγια είναι έντονη η κλίση της οροφής στο πίσω μέρος προσδίδοντας του coupe εμφάνιση. Όμως "όλα τα λεφτά" είναι στο πίσω μέρος  με το παρμπρίζ να έχει έντονη κλίσ να αποτελείται από δυο κρύσταλλα πουχωρίζονται χάρη στην αεροτομή που μοιάζει να στηρίζεται στα δυο φωτιαστικά σώματα. Βέβαια η ορατότητα περιορίζεται κάπως άλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Περιμετρικά του αυτοκινήτου υπάρχουν μαρσπιέ σε χρώμιο για να τονίζουν τον οff road χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το Mitsubishi Eclipse Cross βασίζεται στην πλατφόρμα του Outlander με το μήκος του να είναι στα 4,405 μέτρα, το πλάτος στα 1.805 μέτρα, το ύψος στα 1.685 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.670 μέτρα. Δικαιολογημένα λοιπόν οι σχεδιαστές του Mitsubishi Eclipse Cross μπορούν να λένε" ότι σαν και αυτό κανένα".


Εσωτερικά τα πράγματα είναι πιο απλοποιημένα αλλά με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Μαλακά πλαστικά με προσεγμένη συναρμογή χωρίς τριγμούς ακόμη και σε περάσματα από κακοτράχαλα οδοστρώματα.  

Στα hi tch στοιχεία είναι το touchpad στην βάση της κονσόλας, δίπλα στο χειρόφρενο με το οποίο χειρίζεσαι τα ηλεκτρονικά συστήματα που εμφανίζονται στην οθόνη αφής που βρίσκεται ψηλά στην μέση του ταμπλό.

Η συνδεσιμότητα καλύπτει τις σύγχρονες επιταγές της εποχής. Υπάρχει σύνδεση με κινητά τηλέφωνα android ή iPhone, μέσω Android Auto και Apple CarPlay.Ο πίνακας οργάνω αποτελεί συνδυασμό ψηφιακών και αναλογικών ενδείξεων.

Όσον αφορά τους χώρους δεν θα μείνει παραπονεμένος κανένας από τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 341 ως 448 λίτρα χάρη στο πίσω κάθισμα το οποίο είναι συρόμενο και με  ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης .

Ακόμη υπάρχουν  κάτω από το πάτωμα υπάρχουν "κρυμμένα" άλλα 37 λίτρα αποθηκευτικού χώρου.Το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ δεν σε αφήνει πάντως να φορτώσεις μέχρι την οροφή. 


Τα καλά νέα συνεχίζονται στην "καρδιά" του Mitsubishi Eclipse Cross . Πατάμε τον διακόπτη εκκίνησης και ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης παίρνει μπροστά. Στο πάτημα του γκαζιού  με την βοήθεια του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις αρχίζεις να εκτιμάς τις δυνατότητες του. Η δύναμη υπάρχει από χαμηλά με την ροπή ων 250 Nm να εμφανίζεται  από τις 1.800 έως τις 4.500 σ.α.λ.

Η κλιμάκωση των 6 σχέσεων στο κιβώτιο είναι ιδανική , τα κουμπώματα σαφέστατα ενώ οι 163 ίπποι δείχνουν την δύναμη τους σε όλη την κλίμακα στροφών και μάλιστα αθόρυβα και με προοδευτικό τρόπο . Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικότατες καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,3 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την μέση  κατανάλωση καυσίμου δεν είδαμε να ανεβαίνει πάνω από τα 7 λίτρα ανά 100 χλμ.

Το σημαντικό είναι ότι η οδική συμπεριφορά παρά το αυξημένο ύψος δίνει το απαραίτητο αίσθημα ασφαλείας σε οδηγό  και επιβάτες. Η ανάρτηση απαρτίζεται από γόνατα MacPherson μπροστά - πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, διαθέτει σφιχτή ρύθμιση με αποτέλεσμα οι κλίσεις στις στροφές να είναι μειωμένες. Εδώ πρέπει να τονίζουμε ότι για τον τρόπο που πατάει στον δρόμο το Mitsubishi Eclipse Cross ζητήθηκαν και οι γνώμες Ευρωπαίων οδηγών.

Το σύστημα διεύθυνσης  είναι στιβαρό, αποκρίνεται άμεσα στις εντολές στους οδηγού και δίνει ικανοποιητικότατη  πληροφόρηση στον οδηγό. Την ίδια στιγμή στην ασφαλή οδική συμπεριφορά συνεισφέρει και η υψηλή στρεπτική ακαμψία στο πορτμπαγκάζ και στους θόλους των τροχών. Η αυξημένη στρεπτική ακαμψία οφείλεται και το ατσάλι ειδικών προδιαγραφών με το όποιο είναι κατασκευασμένο το 55% του αμαξώματος που μειώνει και το συνολικό βάρος. Το σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους μπροστά και απλούς δίσκους πίσω.

Κινηθήκαμε και εκτός δρόμου όπου η έλλειψη τετρακίνησης δεν σε αφήνει να κάνεις πολλά ,όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το άκαμπτο αμάξωμα σε βοηθούν να κινηθείς γρήγορα σε ανώμαλους χωματόδρομους.


Για να αποκτήσετε το Mitsubishi Eclipse Cross 1,5 2 WD χρειάζεστε 21.350 ευρώ για την  βασική έκδοση Inform η οποία διαθέτει μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, αυτόματα φώτα led , αυτόματο κλιματισμό, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, προειδόποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Η πλουσιότατη  Invite Plus, είναι με το μπουτόν εκκίνησης, την οθόνη 7 ιντσών με τον χειρσμό μέσω  touchpad , την κάμερα οπισθοπορείας, τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό ,το  δερμάτινο τιμόνι και τις 18άρες ζάντες αλουμινίου. Η τιμή είναι στα 22700 ευρώ.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top