Ήρθε το νέο Mazda 2 Mild Hybrid στην Ελλάδα-Γνωριμία

Ποιότητα αξιοπιστία και εμφάνιση και νέες τιμές

Mazda 2 νέο παρουσιάση Ελλάδα

Η ΠανευρωπαΙκή παρουσίαση του Ιαπωνικού μοντέλου έγινε  στην Αττική μετά από τις συντονισμένες ενέργειες του Ομίλου Συγγελίδη.
Made in Japan ,drive in Greeece. Όλα υπέρ του. Μιλάμε για το νέο Mazda 2 , το νέο Ιαπωνικό μοντέλο που ξεχωρίζει για την εμφάνιση του , την ποιότητα την αξιοπιστία και τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες που διακρίνονται για την οικονομία  και για τα πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.  


Η σύντομη δοκιμή μας έγινε στην Αθηναική Ριβιέρα με την γνωστή παρέα ,.τον Πάρι Ποντίκα και τον Βασίλη Σαρημπαλίδη. Τρεις διαφορετικοί οδηγοί με άλλο τρόπο συμπεριφοράς στην δοκιμή αλλά με ένα συμπέρασμα." Το Mazda 2 δεν σπάει, δεν χαλάει."


Εμφανισιακά το νέο μοντέλο είναι εντυπωσιακό με την μεγάλη μάσκα που αποτελεί σήμα κατατεθέν και τις καμπύλες που διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Η Mazda έχει καταφέρει νε τοποθετήσει τα μοντέλα της στην premium κατηγορία με την αίσθηση οδήγηση που δίνουν αλλά και τον πολυτελή εξοπλισμό. Πλέον υπάρχουν νέα προσαρμοζόμενα LED φωτιστικά σώματα.

Παρά τα σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού, η συναρμολόγηση είναι άψογη, εκμηδενίζοντας τους  θορύβους όταν περνάς πάνω αποό κακοτράχαλα οδοστρώματα. Στα συν είναι η επένδυση δέρματος στην φάτσα του ταμπλό, που ανεβάζει το επίπεδο. Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος και περιλαμβάνει Head-Up Display, περιμετρική προβολή στην κάμερα οπισθοπορείας ,με σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition System), αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα, και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Η συνδεσιμότητα και οι υπόλοιπες ηλεκτρονικές λειτουργίες προβάλλονται στην κεντρική οθόνη αφής που την διαχειρίζεσαι μέσα ενός στρογγυλού περιστροφικού διακόπτη.  


Όμως το σημαντικό είναι η ευχαρίστηση που σου δίνει όταν το οδηγείς. Το πάτημα του, η ποιότητα κύλισης, η ισορροπία της ανάρτησης μεταξύ άνεσης και κρατημάτων με μειωμένες σχετικά κλίσεις στις κλειστές καμπές του δρόμου, δίνουν την αίθηση της ασφάλειας σε όλους τους επιβάτες. Αυτό οφείλεται στο προγράμματος G-Vectoring Control Plus που βελτιώνει την περιστροφή κατά τον κατακόρυφο άξονα όταν ανεβάσεις ρυθμούς.Το μοντέλο της δοκιμής μας είχε ως κινητήριο δύνμαη τον  τετρακύλινδρρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1.5 λίτρων, επιλογή που μπορεί να ξενίσει κάποιος καθώς έχουν συνηθίσει σε αυτή την κατηγορία τα τουρπάτα μοτέρ του ενός λίτρου.

Από την άλλη πλευρά η Mazda προσφέρει αποδεδειγμένα, αξιοπιστία και αντοχή στον χρόνο ενώ ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής έχει τοποθετήσεις ένα ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V που συνδυάζει την υπάρχουσα τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, i-ELOOP με την ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας (B-ISG) .Τα 90 άλογα με τα 148 Nm ροπή στρέψης ,με την συμπαράσταση του υβριδικού σύστημα σε εκκινήσεις και αλλαγές ταχυτήτων (του πολύ καλού σε αίσθηση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις) δίνουν αξιοπρεπέστατες επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να  έρχονται σε 9,8 δευτερόλεπτα και την  τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 183 χλμ./ώρα. Τα φρένα στάθηκαν στο ύψος τους σε οριακές συνθήκες οδήγησης. Η μέση κατανάλωση των 4,1 λίτρων που ανακοινώνει η εταιρεία γίνεται εφικτή με αμυντική οδήγηση. Σε κάθε περίπτωση όμως δε είοδαμε πάνω από 6,5 λίτρα ακόμη και με...αγωνιστική διάθεση.


Σε τελική ανάλυση το Mazda 2 είναι ένα αυτοκίνητο με προσωπικότηταπου θα συνοδέψει για πολλά χρόνια χωρίς προβλήματα. Οι κάθετες μονάδες εξυπηρέτησης αυξάνονται συνέχεια και πλέον υπάρχει μια αντιπροσωπεία του ομίλου Συγγελίδη η οποία  έχει κάενι άλματα από την ημέρα που έφερε ξανά την Mazda στην Ελλάδα . Σηματική είναι η κίνηση να διοργανώσει με δικές της ενέργειες την Πανευρωπαική παρουσίαση επί Ελληνικού εδάφους γεγονός που δίνει μια μεγάλη ευκαρία διαφήμισης της χώρας μας . Μazda 2 λοιπόν made in Japan με ότι αυτό σημαίνει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ανανεωμένο Mazda2, αν το συγκρίνουμε με το μοντέλο του 2019, υπερέχει σε εξοπλισμό, σχεδίαση, έχει 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, Μ Hybrid σύστημα και διατίθεται σε ακόμα πιο προσιτές τιμές.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top