Βίντεο: Αλήθεια πόσο γρήγορο είναι το Ford Focus ST;

Τα συστήματα που απογειώνουν τις επιδόσεις του σε ευθείες και στροφές 

Το νέο Focus ST διατίθεται από το λανσάρισμα σε πεντάθυρες και wagon εκδόσεις αμαξώματος, με βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost απόδοσης 280 ίππων 2.0L EcoBlue diesel με ισχύ 190 ίππων σε συνδυασμό με εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια. Προηγμένες τεχνολογίες, όπως ο υπερσυμπίεσης Twin-Scroll με σύστημα anti-lag, το flat-shift πρόγραμμα για τις αλλαγές των σχέσεων, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το Ford GT, καθώς και το Launch Control αυξάνουν τις δυνατότητες κατά τις επιταχύνσεις του αυτοκινήτου από στάση αλλά και εν κινήσει  

Το νέο, πεντάθυρο Focus ST 2.3L EcoBoost επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε χρόνο 5,7 δλ., ενώ υπερέχει σε ρεπρίζ σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Focus RS. Βελτιστοποιημένη οδική συμπεριφορά, χάρη στο ευφυές ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και το σύστημα συνεχούς ελέγχου της απόσβεσης των αναρτήσεων Continuously Controlled Damping της Ford. Το Electronic Brake Booster (Ηλεκτρονική Υποβοήθηση Σέβρο) συνεισφέρει με τη σειρά του στη μέγιστη αποτελεσματικότητα του οχήματος κατά την πέδηση.


Το Focus ST προσφέρει επίσης μεγαλύτερη ισχύ πέδησης ακόμα και σε σύγκριση με εκείνη της προηγούμενης γενιάς του Focus RS, διαθέτοντας εμπρός δισκόφρενα με διάμετρο 330 mm σε συνδυασμό με δαγκάνες δύο εμβόλων διαμέτρου 44 mm. Επίσης, το σύστημα πέδησης παρέχει καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ και σταθερή απόδοση χάρη στην υποστήριξη ενός προηγμένου συστήματος Electric Brake Booster που αυξάνει ταχύτερα την πίεση πέδησης και, στο Track mode, βελτιστοποιεί περαιτέρω την αποτελεσματικότητα φρεναρίσματος αναπτύσσοντας δύναμη 0,7 g ή και περισσότερη.


«Το νέο Focus ST δεν είναι απλά γρήγορο στις ευθείες. Συναγωνίζεται επάξια το θρυλικό Focus RS στην επιτάχυνση 0-400 m, αναδεικνύοντας την εξέλιξη της ομάδας Ford Performance τα τελευταία τέσσερα χρόνια» δήλωσε ο Leo Roeks, Ford Performance director, Ευρώπη. «Αντλήσαμε έμπνευση από το Ford GT, το F 150 Raptor, τη Ford Mustang και το Fiesta ST και δημιουργήσαμε ένα Focus ST που σε ‘κολλάει’ στην πλάτη του καθίσματος, με την παραμικρή πίεση του γκαζιού.» Οι πεντάθυρες και wagon εκδόσεις του νέου Focus ST 2.3 EcoBoost με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα λανσαριστούν από το φθινόπωρο του 2019. 

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top