H Mercedes ετοιμάζει τα φορτηγά που πάνε μόνα τους

Επενδύει περισσότερα από 500.000.000 ευρώ

Mercedes αυτόνομη οδήγηση

H Daimler Trucks ιδρύει τον όμιλο Autonomous Technology Group με τη μορφή ενός οργανισμού αυτόνομης οδήγησης με παγκόσμια εμβέλεια με σκοπό την  ετοιμασία των απαιτούμενων υποδομών και δικτύων για τις αντίστοιχες λειτουργίες, έτσι ώστε η εταιρεία να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή υψηλού επιπέδου αυτόνομων φορτηγών.Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε στην έκθεση Consumer Electronics Show (στο Λας Βέγκας μια επένδυση που υπερβαίνει τα 500 εκατ. ευρώ. Στα επαγγελματικά φορτηγά, το επίπεδο 4 είναι το επόμενο λογικό βήμα, μετά το επίπεδο 2, για την αύξηση της ασφάλειας, καθώς και της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας. 


Το «vehicle project» θα είναι υπεύθυνο για το λεγόμενο «εφεδρικό σύστημα πλαισίου» ώστε τα συστήματα του οχήματος να αναλαμβάνουν το ρόλο του οδηγού κατά την οδήγηση, παρέχοντας την υψηλότερη δυνατή ασφάλεια. Από την άλλη πλευρά, το «vehicle project» θα φροντίσει για την ενσωμάτωση των αναγκαίων αισθητήρων για την αυτόνομη οδήγηση (κάμερα, οπτικό ραντάρ, ραντάρ), οι οποίοι, σε συνδυασμό με μια ακριβή χαρτογράφηση, διασφαλίζουν ότι το πλήρως αυτόνομο φορτηγό θα βρίσκει την πορεία του στον δρόμο. Η Daimler Trucks θα συνεχίσει να συνεργάζεται πολύ στενά με όλα τα τμήματα της Daimler στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, αναλαμβάνοντας από κοινού δράσεις και με την Mercedes-Benz Cars, προκειμένου να αξιοποιηθούν συνέργειες και στο τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων. 

Mercedes-AMG CLA 35 4matic Shooting Break με 306 PS

Η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 είναι ήδη πραγματικότητα στην Daimler Trucks. Με το σύστημα Active Drive Assist (Mercedes-Benz Actros, FUSO Super Great) και το σύστημα Detroit Assurance 5.0 με Active Lane Assist (Freightliner Cascadia), η Daimler Trucks είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία που τοποθετεί εξοπλισμό μερικώς αυτόνομης οδήγησης (SAE επιπέδου 2) σε οχήματα μαζικής παραγωγής. Το νέο σύστημα μπορεί να φρενάρει, να επιταχύνει και να διευθύνει το όχημα αυτόνομα. Σε αντίθεση με τα συστήματα που λειτουργούν μόνο πάνω από μια συγκεκριμένη ταχύτητα, τα συστήματα Active Drive Assist / Detroit Assurance 5.0 παρέχουν στον οδηγό δυνατότητα μερικώς αυτόνομης οδήγησης σε όλο το φάσμα ταχυτήτων. Αυτό αποτελεί άλλη μια πρωτιά για φορτηγό μαζικής παραγωγής. Αυτό το επαναστατικό πακέτο πλευρικής και διαμήκους υποβοήθησης διαθέτει ένα σύστημα τελευταίας τεχνολογίας που συνδυάζει ραντάρ και κάμερα.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top