Οι πελάτες της Mitsubishi είναι ικανοποιημένοι

Ποιο ήταν το… σκορ στην έρευνα 

Mitsubishi Motors Ικανοποίηση Πελατών

Η Mitsubishi Motors κατατάσσεται ως η τρίτη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής στο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών J.D. Power 2019 (Customer Satisfaction Index)Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών J.D. Power 2019 - Customer Satisfaction Index (CSI), η Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA), η ταχύτερα αναπτυσσόμενη Ασιατική μάρκα στις ΗΠΑ για δεύτερη συνεχή χρονιά, βελτιώθηκε κατά 27 μονάδες, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα της βιομηχανίας, ανεβαίνοντας από την 21η στη 12 θέση της γενικής κατάταξης. Μεταξύ των μη luxury μαρκών, η Mitsubishi ανέβηκε από τη 10η θέση το 2018 στη Νο3 θέση φέτος. Αφήνοντας πίσω της ηχηρά ονόματα.

Η Mitsubishi Motors έχει βελτιώσει το σκορ της κατά 61 μονάδες στην Έρευνα CSI το διάστημα 2016-2019, συμπεριλαμβανομένης της φετινής αύξησης  των 27 μονάδων και της περσινής των 26 μονάδων. Αυτή η βελτίωση είναι η καλύτερη σε επίπεδο μη luxury μαρκών αυτή τη χρονική περίοδο. Επιπλέον, η μάρκα κατατάχθηκε Νο1 στη βιομηχανία στην ικανοποίηση από το σέρβις μη luxury μαρκών, σύμφωνα με την Έρευνα CSI.
Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Ιδιοκτήτες οχημάτων ηλικίας ενός έως πέντε ετών απαντούν σχετικά με την πιο πρόσφατη εμπειρία τους από το σέρβις σε καθεστώς τόσο εντός, όσο και εκτός εγγύησης. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα πέντε κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.

Βαγγέλης Γκούμας

Ακολουθήστε μας:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε
τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top