Οδηγούμε το νέο ...δίχρωμο Suzuki Ignis 1,2 DualJet 2WD

Ξεχωρίζει με την εμφάνιση και τα προσόντα του.

suzuki

Kανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ικανότητα της Suzuki να κατασκευάζει αυτοκίνητα πόλης οικονομικά και αξιόπιστα. Εκτός από Swift  με το νέο Ignis  κατάφερε όχι απλά να διατηρήσει τις γνωστές δυνατότητες της αλλά να ξεπεράσει τον ευατό της . Το νέο μοντέλο με τις πολυμορφικές δυνατότητες και την σφραγίδα   “made in Japan”,  σχεδιαστικά  ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό . Μπορεί να είναι9 τετραγωνισμένο  όμως έχει εντυπωσιακές γραμμές και ξεχωριστά σημεία όπως είναι οι πίσω κολόνες και τα «φουσκωμένα» φτερά που δίνουν άλλη διάσταση στο αμάξωμα. Μπροστά ξεχωρίζουν  τα  μεγάλα φωτιστικά σώματα LED που δένουν αρμονικά με την μάσκα ψυγείου. Τα νικελένια περιγράμματα δίνουν  μια νότα πολυτέλειας.

Το νέο Ignis είναι trendy  από όποια μεριά και αν το κοιτάξεις ειδικά με την διχρωμία στο εσωτερικό  και με εμφάνιση  που ταιριάζει απόλυτα με τον SUV/crossover  χαρακτήρα του  . Οι τέσσερεις ακροβολισμένοι τροχοί  και η κληρονομιά από το Fronte Coupe με τα  “βράγχια” στην πίσω κολόνα από το Fronte Coupe και  το χαρακτηριστικό μικρό άνοιγμα  στα πλαϊνά του καπό από το Vitara  δείχνει ότι αυτός που το έφτιαξε αν μη τι άλλο είχε …κέφι. Το νέο μικρό της Suzuki έχει μήκος 3.700 χλστ., πλάτος 1.690 χλστ., ύψος 1.595 χλστ., φτάνει τα 2.435  χλστ. Η  νέα  πλατφόρμα αμαξώματος της Suzuki, Με την απλοποιημένη δομή  και  την εξαιρετική ακαμψία, μείωσε τον  χώρο του  κινητήρα, αυξάνοντας τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Οδηγούμε το νέο ...δίχρωμο Suzuki Ignis 1,2 DualJet 2WD

Στο εσωτερικό οι γραμμές είναι λιτές  άλλα σύγχρονες με το ταμπλό να είναι κατασκευασμένο με σκληρά πλαστικά.  ταμπλό είναι σύγχρονο  με την μεγάλη έγχρωμη οθόνη  πληροφοριών να κλέβει την παράσταση .Η  οθόνη  αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κλέβει την παράσταση και  διαθέτει συνδεσιμότητα bluetooth ή καλωδίου USB. Εδώ συναντάμε   όλες οι συμβατές εφαρμογές  με σύστημα πλοήγησης. Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink. Οι αεραγωγοί  σε παραπέμπουν στην Alfa Romeo  MiTo όπως και  οι διακόπτες του κλιματισμού.  .Ο εξοπλισμός αν μη τι άλλο καλύπτει  και τους πιο απαιτητικούς καθώς διαθέτει μεταξύ άλλων κάμερα οπισθοπορείας , 6 αερόσακους και ESP. . Ο χώρος αποσκευών των  267 λίτρων, μεταβάλλεται λόγω του συρόμενου πίσω καθίσματος κατά 165 χλστ., ενώ η δυνατότητα αναδίπλωσης, αυξάνει την χωρητικότητα στα  1100 λίτρα.

Στην «καρδιά» του  Ignis έχει τοποθετηθεί ο νέος  1.2 DualJet 16βάλβιδος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας  με δύο μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο με βελτιωμένη θερμική απόδοση. Στην πράξη τα 90 άλογα  στις 6.000 σ.α.λ. και  η ροπή των 120 Nm, που είναι διαθέσιμη στις 4.400 σ.α.λ. δίνουν ικανοποιητικότατες επιδόσεις. Το Ignis των 850 κιλών  στο πάτημα του γκαζιού αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωντανό στις επιταχύνσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα  να επιτυγχάνονται  σε χρόνο κάτω από τα 12  δευτερόλεπτα  που δίνει ο κατασκευαστής  χάρη και στο ιδανικά χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τι 5 σχέσεις. Η πρώτη σχέση είναι αρκετά  «κοντή» και η πέμπτη αρκετά «μακριά» για  οικονομία. Στον ανοιχτό δρόμο φτάσαμε τα 170 χλμ./ώρα τελικής .Το εντυπωσιακό στο μοτέρ είναι ο τρόπος που συνδυάζει τις επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου καθώς η μέση κατανάλωση χωρίς να φοβόμαστε να πατήσουμε το γκάζι δεν ξεπέρασε τα 6 λίτρα. (Εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 104 γρ/χλμ.).

Οδηγούμε το νέο ...δίχρωμο Suzuki Ignis 1,2 DualJet 2WD

Η οδική συμπεριφορά του Ignis μας ενέπνευσε εμπιστοσύνη ακόμη και στους γρήγορους ρυθμούς  και βασίζεται στην επιλογή  γονάτων  Mακ Φέρσον μπροστά και ημιάκαμπτου άξονα πίσω με ελικοειδή ελατήρια. Το Ignis  δείχνει σταθερό και στον ανοιχτό δρόμο αν και το δυνατό του σημείο  είναι τα στενά της πόλης  με την σβελτάδα που του δίνει το ε λαφρύ αλλά γρήγορο τιμόνι με τον εξαιρετικό κύκλο στροφής στα 9,4 μέτρα. Επίσης και τα φρένα μας άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις . Μπορεί το  το Suzuki Ignis της δοκιμής να ήταν  δικίνητο στην έκδοση που είχαμε όμως   σε «σπρώχνει» να το δοκιμάσεις και  στο χώμα .Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και η ευελιξία του μας βοήθησαν να ξεπεράσουμε με προσοχή πάντα ς ακόμη και τους κακοτράχαλους χωματόδρομους γεγονός που σε προϊδεάζει για τις μεγάλες δυνατότητες που θα  έχει η τετρακίνητη έκδοση.

Η τιμή συμπληρώνει τα προσόντα του ταλαντούχου Suzuki Ignis. Mε  11680 ευρώ  αγοράζεις  την βασική έκδοση GL με πλούσιο πακέτο ασφάλειας, κλιματισμό και σύστημα bluetooth  ενώ με  €12.680 παίρνεις την  GL+ με 16άρες ζάντες , οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και με συρόμενο μηχανισμό για τα πίσω καθίσματα. Mε 13400 ευρώ εξασφαλίζεις και την διαχρωμία στο εσωτερικό / Η ακριβότερη  έκδοση GLX κοστίζει 14.430 ευρώ και έχει επιπλέον ζάντες αλουμινίου, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα , σύστημα προειδοποίησης  αλλαγής λωρίδας και σύστημα πλοήγησης.

Βαγγέλης Γκούμας

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top