Σταματίνα Τσιμτσιλή: Σε καραντίνα λόγω κορωνοϊού η Μαρία Αντωνά

Ο αγαπημένος της επέστρεψε πρόσφατα από ταξίδι του στο εξωτερικό

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Απομονωμένη στο σπίτι της μαζί με τον σύντροφό της βρίσκεται εδώ και μέρες η συνεργάτιδα της Σταματίνας Τσιμτσιλή, Μαρία Αντωνά, καθώς ο αγαπημένος της επέστρεψε πρόσφατα από ταξίδι του στο εξωτερικό.

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Δείτε πώς πηγαίνει στη δουλειά της!

Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των αρχών, η Μαρία αποφάσισε να μείνει σε καραντίνα και να μην πάει στην εκπομπή «Happy Day» για προληπτικούς λόγους.

«Η Μαρία Αντωνά γιατί λείπει; Γύρισε ο σύντροφός της από το εξωτερικό. Οι κανόνες είναι κανόνες. Και οφείλει η Μαρία μαζί με τον Άρη να είναι σε καραντίνα για 14 ημέρες» είπε on air σήμερα το πρωί η Σταματίνα Τσιμτσιλή, έξαλλη με όσους δεν έχουν συνείδηση των πράξεων τους.

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Σε καραντίνα λόγω κορωνοϊού η Μαρία Αντωνά
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top