«Πήγα τρέχοντας στο Star Academy γιατί δεν είχα μία!» - Ποιος το είπε;

«Δεν έκανα εκπομπή με τον Φουρθιώτη»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Δε "μασάει" τα λόγια του σε όσες συνεντεύξεις έχει δώσει, σε όσες κριτικές επιτροπές έχει συμμετάσχει. 


Αυτή τη φορά, στην εκπομπή «Τι λέει;», η αναφορά του Νίκου Μουρατίδη στο «Star Academy», στο οποίο υπήρξε κριτής πριν από δύο χρόνια, προκαλεί αίσθηση.

Είναι επίσημο - Δείτε τη σειρά του ANT1 που κόβεται

«Ήμουν σε μία εκπομπή που λεγόταν Star Academy που την παρουσίαζε ο Μένιος Φουρθιώτης. Δεν έκανα εκπομπή με τον Φουρθιώτη. Εκείνη την εποχή δεν είχα μία! Όχι να μετανιώσω, τρέχοντας πήγα! Το ότι λέγαμε την ώρα της εκπομπής ότι δεν είναι ωραία η εκπομπή και ότι είναι τέρας, το λέγαμε…», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top