Wellness: 5 tips που βοηθούν στη χαλάρωση

Ακολούθησέ τες πιστά για να αποκτήσεις ευεξία!

συμβουλές για χαλάρωση

Οι συμβουλές που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να νιώσεις πιο όμορφα τόσο στην ψυχολογία, όσο και στο σώμα σου. Διάβασε τις και ακολούθησε τις, δεν έχεις να χάσεις κάτι άλλωστε!

Πόνταρε σε εποχιακά φρούτα και λαχανικά
Είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και αξίζει να τα γευτείς στο φουλ επιλέγοντάς τα από μικρούς παραγωγούς και καλλιεργητές βιολογικών προϊόντων. Το ιδανικό είναι να τα απολαμβάνεις ωμά.

Γυμναζόμαστε υπό τους δυναμικούς ήχους των αγαπημένων μας τραγουδιών

Άφησε το έντερό σου να ηρεμήσει
Περιόρισε τροφές με γλουτένη (π.χ. ψωμί) και γαλακτοκομικά και εκείνες που σου προκαλούν μετεωρισμό.

Απόφυγε τη ζάχαρη
Επειδή μπορεί ακόμη να είσαι -ή να νιώθεις ότι είσαι- σε διακοπές, δεν σημαίνει ότι θα το παρακάνεις με τα γλυκά και το ποτό. Μην καταναλώνεις πάνω από ένα καθημερινά, ειδικά αν δεν πίνεις τον υπόλοιπο χρόνο.

Βάλε χρώμα στο πιάτο σου
Όσο πιο έντονο χρώμα έχουν τα φρούτα και τα λαχανικά, τόσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα σε λυκοπένιο (π.χ. ντοματίνια, καρπούζι, παντζάρια) και η αντιοξειδωτική τους προστασία.

Εσύ τρως ό,τι τρώνε οι υγιείς άνθρωποι για πρωινό;

Τα ω-3
Ενίσχυσε την ενυδάτωση του δέρματος καταναλώνοντας καλά λιπαρά που το κάνουν πιο ελαστικό. Πρόσθεσε στη σαλάτα σας αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, λιναρόσπορο.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή: mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top