Γυμναστική στην παραλία: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

Τα tips που θα σε προστατέψουν από τυχόν κινδύνους

παραλία

Η ώρα της παραλίας έχει φτάσει, με τα μεγάλα αστικά κέντρα να αδειάζουν σιγά σιγά. Οι λάτρεις του fitness, είτε βρίσκονται σπίτι και στην καθημερινότητα τους, είτε διακοπές, θα βρουν τον τρόπο να μην χάσουν τις προπονήσεις τους.

10 τροφές που τονώνουν τη διάθεσή σου και θα θες να καταναλώνεις συνέχεια

Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, η παραλία ενδείκνυται για γυμναστική, αφού συνδυάζεις την αλμύρα της θάλασσας και με μερικές παραλλαγές μπορείς να εφαρμόσεις κανονικά τις ασκήσεις σου. Plus, οι ασκήσεις μέσα στο νερό είναι ότι καλύτερο για την σιλουέτα σου, αφού ενεργοποιούνται πολλές ομάδες μυών μαζί και οι θερμίδες καίγονται για πλάκα. Όσο διασκεδαστικό και αν είναι ένα total body workout στην παραλία, δεν πρέπει να ξεχνάς ορισμένα tips, που ναι μεν θα σε κρατήσουν σε φόρμα αλλά και θα σε προστατέψουν από τυχόν κινδύνους.

Άσκηση με την σωστή ενδυμασία

 Ασφαλώς δεν μπορείς να κάνεις γυμναστική με το παρεό. Σίγουρα μπορείς με το μαγιό μόνο, αν είναι μέσα στο νερό, όμως καλύτερα να προστατεύεις το σώμα σου από τον ήλιο. Προτίμησε κάτι που θα σε κρατήσει δροσερή (σορτς αθλητικό, κολάν biker) και κυρίως επίλεξε σωστά παπούτσια. Τα κλασσικά αθλητικά παπούτσια συνήθως είναι κάπως βαριά και γεμίζουν άμμο. Αντί αυτών επίλεξε ένα ζευγάρι παπούτσια για κολυμβητές, που είναι πιο ανάλαφρά ενώ δεν γεμίζουν άμμο. Επίσης αν νιώθεις έτοιμη μπορείς να γυμναστείς και ξυπόλητη, ειδικά στο σημείο όπου ενώνεται η θάλασσα με την άμμο, αφού εκεί είναι πιο σταθερό το έδαφος. Το καπέλο είναι must, προκειμένου να προστατέψεις το πρόσωπο σου από τον ήλιο.

Το ιδανικό περιβάλλον

Ναι μπορείς να αποκομίσεις πολλά οφέλη από το περιβάλλον γύρω σου, όταν βρίσκεσαι στην παραλία. Η άμμος είναι ιδανική για ασκήσεις, αφού η μαλακή επιφάνειά της, μειώνει τους κραδασμούς και την πίεση στα γόνατα, ενώ ταυτόχρονα κάνει την προπόνηση πιο απαιτητική. Μάλιστα, αν σου αρέσει η γιόγκα, σίγουρα έχεις κάνει την πιο σωστή επιλογή να την εφαρμόσεις στην παραλία, αφού ο ήχος της θάλασσας, η ευωδιά  του αέρα αλλά και ο ήλιος θα σου χαρίσουν την απόλυτη αυτοσυγκέντρωση και ηρεμία.

Όταν ο ήλιος καίει, απέφυγε (εννοείται) την γυμναστική

 Η ιδανική ώρα για γυμναστική σε εξωτερικό χώρο και ειδικά στην παραλία, τώρα το καλοκαίρι, είναι νωρίς το πρωί μέχρι τις 10 και αργά το απόγευμα από τις 8 και μετά για ένα πιο ρομαντικό workout. Οπωσδήποτε να αποφεύγεις την γυμναστική τις ώρες που η ηλιακή ακτινοβολία είναι επιβλαβής, αφού εκτός από το κάψιμο της επιδερμίδας σου, μπορείς να πάθεις θερμοπληξία καθώς και επεισόδια λιποθυμίας. Μην ξεχνάς σε καμία περίπτωση την εφαρμογή αντηλιακού καθώς και την τακτική ανανέωση του.

Ενυδάτωση και ενδυνάμωση του οργανισμού

 Το ένα συνδέεται άμεσα με το άλλο, αφού δεν πρέπει να παραλείπεις να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου όσο γυμνάζεσαι σε ένα ζεστό περιβάλλον. Εκτός από την ενίσχυση του μεταβολισμού που επιτυγχάνεται χάρη στην κατανάλωση πολλών υγρών, θα αποφύγεις και τυχόν αφυδάτωση της επιδερμίδας αλλά και ζαλάδες. Φρόντισε μετά την γυμναστική να καταναλώσεις μια μπανάνα, η οποία είναι πλούσια σε κάλλιο και ενισχύει άμεσα τον οργανισμό σου.

Πηγή: allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top