Mένω Σπίτι: Εύκολα tips για να είσαι όλη μέρα γεμάτη ενέργεια

Aναπνοές, σωστό τέντωμα και πρωινό γεύμα

tips για να έχεις ενέργεια μέσα στο σπίτι

Το ολικό lockdown συνεχίζεται και όπως φαίνεται θα διαρκέσει λίγες μέρες ακόμα. Κάποιοι έχουν ήδη συνηθίσει την νέα πραγματικότητα, κάποιοι άλλοι είναι στην προσπάθεια ενώ άλλοι έχουν παραδοθεί στο έλεος του καναπέ.

Πέντε ασκήσεις με λάστιχο για όλο το σώμα

Οι μέρες της αυτό-απομόνωσης είναι μια καλή ευκαιρία να ξεκουραστούμε και να χαλαρώσουμε στο σπίτι, όμως αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να παραδοθούμε στην απόλυτη αποβλάκωση του καναπέ και του κρεβατιού, γιατί σύντομα θα νιώσουμε πως δεν έχουμε καθόλου ενέργεια, με την ψυχολογία μας να πιάνει πάτο.
Για να μην συμβεί το παραπάνω ακολούθησε 5 χρήσιμες συμβουλές για να ξεκινάς την μέρα σου με ενέργεια ακόμα και αν χρειάζεται να μείνεις σπίτι όλη την ημέρα.   

#1 Αναπνοές και σωστό τέντωμα.

 Όταν λοιπόν ανοίξεις τα μάτια σου, μην αρχίσεις να σκέφτεσαι κατευθείαν όλα εκείνα που σε αγχώνουν (επικαιρότητα, δουλειά, σπίτι και σήμερα). Δηλαδή ούτε μετά να το κάνεις, γιατί πολύ απλά ξοδεύεις την ενέργεια σου άσκοπα. Πάρε μια βαθιά ανάσα από την μύτη και τέντωσε τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου. Κοίτα τώρα προς τα πάνω. Τώρα εκπνοή. Επανέλαβε 2-3 φορές.

Tι να κάνεις για να μη βάλεις κιλά όσο είσαι σε καραντίνα

#2 Μείνε  στο κρεβάτι, αλλά με μέτρο. 

Δε χρειάζεται να σηκωθείς κατευθείαν από το κρεβάτι. Πάρε τον χρόνο σου, όμως χωρίς υπερβολές. Κάθισε μερικά λεπτά και σκέψου κάτι δημιουργικό με το οποίο  θα ήθελες να ασχοληθείς μέσα στην μέρα.  Αλλά μην το παρακάνεις, 20 λεπτά νομίζω είναι αρκετά.

#3 Σήκω από το κρεβάτι και βγες για λίγο έξω.

Μέχρι το μπαλκόνι, τον κήπο, την αυλή σου. Γέμισε το μυαλό σου και τα πνευμόνια σου με καθαρό αέρα, θα σε βοηθήσει να λειτουργήσεις καλύτερα.

#4 Φτιάξε μια λίστα. 

Την ώρα που θα παίρνεις το πρωινό σου, φτιάξε μια λίστα με αυτά που έχεις να κάνεις μέσα στην μέρα, προσθέτοντας και δημιουργικές ασχολίες που σε ενδιαφέρουν. Δεν είναι ανάγκη να τα προλάβεις όλα, όμως αυτό θα σε βοηθήσει να θυμάσαι τι έχεις να κάνεις χωρίς να μπλοκάρεις.

#5 Καλό πρωινό. 

Τώρα που έχουμε χρόνο, δεν χωράνε δικαιολογίες "δεν προλαβαίνω να φάω και πίνω μόνο ένα καφέ στο πόδι". Φτιάξε ένα πλούσιο πρωινό με πρωτεΐνη για ενέργεια αλλά και καλά λιπαρά και υδατάνθρακες. Ένα ποτήρι φρέσκο στημένο χυμό πορτοκάλι είναι ότι πρέπει για να πάρεις τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου.

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Πηγή:allyou.gr 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top