Τρία μυστικά για φλατ κοιλιά στην περίοδο

Για να κλείσει επιτέλους το ψηλόμεσο τζιν σου

Φλατ κοιλιά

«Καλά, από όλα τα συμπτώματα της περιόδου, η φουσκωμένη κοιλιά σε ενόχλησε;» θα μου πει σίγουρα η φίλη μου η Δήμητρα μόλις δει αυτό το θέμα. Γιατί υποφέρει, και υποφέρει πολύ κάθε φορά που αδιαθετεί.

Δεν μπορεί όμως να μην παραδεχτεί ότι σε ένα φυσιολογικό πλαίσιο συμπτωμάτων, αυτό της κοιλιάς που μοιάζει με εγκυμονούσας είναι πρακτικά και αισθητικά ένα μεγάλο θέμα.

Εμένα προσωπικά μου τη δίνει, φαντάζομαι και σε σένα όταν πας να φορέσεις τα ωραία σου ρουχαλάκια, δεν κουμπώνει τίποτα και καταλήγεις με κάτι φαρδιά τύπου Μαρίζα Κοχ ή φόρμες λες και είσαι ράπερ.

Μπορούμε να κάνουμε κάτι; Αντιμετωπίζεται ή απλά πρέπει να κάνουμε υπομονή;
Καλά, εννοείται και μπορούμε, αλλιώς θα σου έγραφα αυτό το θέμα;

1. Εννοείται πως θα αποφεύγεις οτιδήποτε φουσκώνει όπως το κουνουπίδι, το μπρόκολο, και ναι, ναι, τα αναψυκτικά.

Εννοείται επίσης ότι θα φροντίζεις να καταναλώνεις μικρές μερίδες φαγητού- σιγά μην εννοείται, καθώς εσύ βλέποντας τη φουσκωμένη κοιλιά σου, σκέφτεσαι ότι πάχυνες και κάνεις αποχή από το φαγητό. Σε ξέρω.

2. Όσο μπορείς, να ξεκουράζεσαι, να μην αγχώνεσαι και να κοιμάσαι καλά.

3. Ζήτησε από το φαρμακείο της γειτονιάς σου καστορέλαιο και κάνε ελαφρύ μασάζ στην κοιλιά σου.

Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top