Θες σύσφιξη ποδιών και γλουτών; Αυτές είναι οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις

Γυμνάσου με το star.gr και τη Μαριλίνα Βακονδίου

Ήρθε η ώρα να κάνουμε ασκήσεις που θα συσφίξουν τους γλουτούς και τα πόδια μας. Αυτό που θα χρειαστείς είναι ένα λάστιχο. Όσο πιο μεγάλη η αντίσταση του λάστιχου, τόσο πιο πολύ δυσκολεύει η άσκηση.

1η Άσκηση : "Πλάγια βήματα"

(Βάζεις το λάστιχο στα πόδια σου, έτσι ώστε να έχεις αντίσταση. Κάνεις ημικάθισμα. Το βάρος πάντα στην φτέρνα και το γόνατο δεν ξεπερνάει την μύτη του παπουτσιού. Κάνεις πλάγια βήματα  χαμηλά, μία δεξιά και μία αριστερά, ώστε να δουλεύει καλά ο μυριαίος δικέφαλος και ο γλουτός) 

2η 'Ασκηση : "Διαγώνια βήματα"

(Στην ίδια ακριβώς θέση που είσαι, με το λάστιχο στα πόδια, κάνεις βήματα διαγώνια προς τα πίσω. Μία το ένα πόδι και μία το άλλο εναλλάξ)

3η 'Ασκηση : "Κάμψεις με παραλλαγή"

(Ξεκινάς από όρθια θέση)


(Με τεντωμένα πόδια κατεβάινεις, σιγά σιγά με τα χέρια και κάνεις σανίδα .Αν δυσκολεύεσαι μπορείς να τα λυγίσεις λίγο τα πόδια σου)


(Μόλις πραγματοποιήσεις την σανίδα, κάνεις push ups)

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top