Με τζιν, t-shirt και το σήμα της νίκης εμβολιάστηκε ο Πέτσας

«Θα χτίσουμε όλοι μαζί, το τείχος ανοσίας»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Με casual ντύσιμο και το σήμα της νίκης έκανε το εμβόλιο για τον κορωνοϊό ο Στέλιος Πέτσας.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ήταν ευδιάθετος και σε ανάρτησή του στο twitter, μετά τον εμβολιασμό, μίλησε για πράξη αυτοπροστασίας, αλληλεγγύης και ανθρωπιάς.

Στον Ευαγγελισμό εμβολιάστηκε ο Πιερρακάκης

«Ο εμβολιασμός δεν είναι μόνο μια πράξη αυτοπροστασίας από τον #COVIDー19. Είναι και πράξη αλληλεγγύης και ανθρωπιάς, γιατί με τον εμβολιασμό μας θα χτίσουμε, όλοι μαζί, το τείχος ανοσίας που είναι απαραίτητο για να νικήσουμε αυτόν τον αόρατο εχθρό», έγραψε ο κ. Πέτσας.

Εμβολιάστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης: Είναι ασφαλές και αποτελεσματικό

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top